בארץ

גלנט לביטחון ולוין למשפטים ואיזה תיק תקבל מירי רגב?

אחרי שיו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויתר על תיק הביטחון - המינוי המסתמן לתיק הבכיר והיוקרתי הוא חבר הכנסת יואב גלנט שעשוי לראות במינוי פרס ניחומים ופיצוי במידת מה על אי מינויו לרמטכ"ל בזמנו ואיזה תיק תקבל מירי רגב? 
דוד זולדן | 
מירי רגב (צילום פייסבוק/מירי רגב)
מסתמן שמירי רגב תכהן כשרת החינוך הבאה, יריב לוין למשפטים ויואב גלנט לביטחון אלא שיהדות התורה טרם באה על סיפוקה וכל עוד בנימין נתניהו לא יניח את דעתה המו"מ יישאר תקוע.  
אחרי שיו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויתר על תיק הביטחון - המינוי המסתמן לתיק הבכיר והיוקרתי הוא חבר הכנסת יואב גלנט שעשוי לראות במינוי פרס ניחומים ופיצוי במידת מה על אי מינויו לרמטכ"ל בזמנו.
את תיק החוץ צפוי לקבל שגריר ישראל בארה"ב לשעבר, רון דרמר. יו"ר ש"ס אריה דרעי יכהן כשר הפנים והתחבורה. ש"ס תקבל גם את תיקי הנגב-גליל, בריאות, דתות ותיק נוסף.
המינויים עליהם החליט נתניהו התקבלו במהלך פגישה שהתקיימה בין דרעי, נתניהו ויריב לוין ומקדמים את נתניהו לעבר היעד שהציב לעצמו: לסיים את חלוקת התיקים עד סוף השבוע. אלא שאליה וקוץ בה. הנדיבות שהפגין נתניהו לש"ס גורמת לתסיסה ביהדות התורה שחשה מקופחת לאור זאת שדרעי קיבל תיקים מעבר לכוחו האלקטורלי וביהדות התורה דורשים יחס שווה גם כלפיהם ונכון לעכשיו קיים נתק בין החרדים לליכוד לאחר שפוצץ המו"מ על ידי יהדות התורה.
גם הסיכומים בין הליכוד לציונות הדתית לפיהם תקבל שני תיקים: האוצר לבצלאל סמוטריץ' ועוד תפקיד שר במשרד הביטחון לא מוסיפים שקט ביהדות התורה שדורשת את חלקה השווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה