רכילות עסקית

מירי רגב עושה נועה קירל: צפו בתיעוד המשעשע

בערב חגיגות הניצחון של מפלגת הליכוד בבחירות האחרונות, מירי רגב החליטה לעשות לבימת הקריוקי, וכמו רבים אחרים לפניה בחרה לבצע את הלהיט האחרון של נועה קירל. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
מעל לשבוע לאחר הניצחון המוחץ של מפלגת הליכוד, בראשות בנימין נתניהו, וגוש הימין בבחירות לכנסת ה-25, הגיע הזמן לחגיגות הניצחון. הערב נערכו חגיגות שכאלו מטעמו של ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט.
למרות שחגיגות ניצחון של מפלגת הליכוד לא נשמעות משעשות או מעניינות במיוחד, בפועל הערב התפתח בתפנית בלתי צפויה ודיי מצחיקה לאחר שפורסם סרטון של חברת המפלגה, מירי רגב, שרה קריוקי לצלילי השיר "פנתרה" של נועה קירל. 
 

רגב היא לא היחידה שעטה לבצע את הלהיט האחרון של קירל לאחרונה. הזמר אייל גולן גם הוא הוציא גרסה מוקלטת לשיר קירל, בסגנון האישי שלו, אלא שהגרסה הזו לא בדיוק התקבלה באהבה אצל הזמרת שעומדת לייצג אותנו באירוויזיון והיא הייתה בין היחידות שבחרו לא לשתף את הסרטון. 
תגובתה של קירל לניסיון נוסף לחדש את הלהיט שלה רם התקבלה, כנראה כי ברגע זה ממש היא עסוקה בלייצג את המדינה בטקס של MTV. את זאת היא עושה עם לוק מפתיע במיוחד שיוצא נגד אמירותיו האנטישמיות של קניה ווסט ומדגישות את מוצאה היהודי והישראלי של הזמרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה