בארץ

סוף עידן? תל אביב נפרדת מהבר הגאה האחרון בעיר

המלחמה בישראל והמשבר הכלכלי נותנים את אותותיהם גם על חיי הלילה של תל אביב, "לילה בר" הבר הגאה האחרון בעיר, עומד להיסגר בשל הפסדים כבדים והיעדר תיירות ובליינים מקומיים
מערכת ice | 
דגל הגאווה (צילום unsplash)
חיי הלילה בתל אביב ממשיכים לספוג פגיעות בעקבות המלחמה, והפעם המכה היא על הקהילה הגאה: "לילה בר" הבר הגאה היחיד שנותק בעיר, צפוי להיסגר בעוד כחודש. שאולי מימון, בעל הבר ואיש חיי לילה ותיק סיפר בראיון ל-mako על הקשיים שהחלו עוד בתקופת המחאה נגד הרפורמה המשפטית. לדבריו, המלחמה רק החריפה את המצב והובילה לירידה חדה במבקרים ולירידה משמעותית בהכנסות. "האנרגיות בעיר השתנו, ואנחנו רואים פחות תיירים ופחות ישראלים שיוצאים לבלות בברים", הוא משתף.
מימון שפתח את "לילה בר" לפני כשנתיים על חורבותיו של הבא המיתולוגי "אוויטה", רואה את ההשפעות הכלכליות גם בתקופת הגאווה שהייתה השנה. למרות שהייתה תקווה שתקופת הקיץ והחגיגות ישפרו את המצב, ההכנסות לא הצליחו לכסות את העלויות, ושכירות ועלויות נוספות ממשיכות לטפס. "כל חודש אני סופג הפסדים ולא מצליח לכסות את ההוצאות", אומר מימון ומציין שבליינים רבים נמשכים כיום לאירועים גדולים ומסיבות כדי לברוח מהמציאות.
הסגירה הצפויה מעלה שאלות על עתיד חי הלילה הגאים בתל אביב. ידאל רענן, מייסד "אוויטה", מביע אכזבה עמוקה מכך שבעיר לא יישאר ולו בר גאה אחד. עם זאת, הוא אופטימי לגבי העתיד ומאמין שבר גאה חדש עשוי להיפתח בעתיד הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה