כסף וצרכנות

קשיים כלכליים וירידה בלקוחות: אחת המסעדות האהובות בישראל נסגרת

מסעדות בישראל ממשיכות לחוות קשיים כלכליים ולהיסגר בזו אחר זו. הפעם, מדובר במסעדת צ'ינה התל-אביבית מבית קבוצת מלונות בראון, שנסגרת עקב קשיים כלכליים וירידה חדה בכמות התיירים והלקוחות: "מתנצלים על אי הנעימות ושנדע ימים טובים יותר". האם גם שאר המסעדות ברשת ייסגרו?
מערכת ice |  1
מסעדה (צילום unsplash)
מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", המסעדות בישראל בכלל ובתל אביב בפרט חטפו מכה קשה מאוד. הצניחה החדה בתיירות, החשש מהמצב הביטחוני ועוד, הביאו לכך שכ-50 מסעדות סגרו את דלתותיהן השנה, ולרשימה הזו מצטרפת כעת אחת המסעדות האהובות בתל אביב, מסעדת צ'ינה מבית קבוצת מלונות בראון, שסוגרת את שעריה.
על פי דיווח אמש (חמישי) ב-N12, המסעדה, בהובלת השף גיל דהאן, הודיעה על כך לקהל לקוחותיה בהודעה ששלחה להם ובה נכתב כי "אורחים יקרים, אנו נאלצים להודיע על הפסקת פעילות המסעדה עד להודעה חדשה. לצערנו הרב נצטרך לבטל את הזמנתכם. אנו מתנצלים על אי הנעימות ושנדע ימים טובים יותר".
לפי הדיווח, הסיבה לסגירה של צ'ינה היא בעקבות קשיים כלכליים שחוו בקבוצה. מאז תחילת המלחמה, ישנה ירידה משמעותית בכמות התיירים המגיעה לישראל, מה שמשפיע ישירות על המסעדות בקבוצת מלונות בראון.
למרות זאת, בשלב זה, המסעדות הנוספות שמופעלות על ידי קבוצת מלונות בראון - דבורה של השף אייל שני, קילומטרז' של השף עידן (פומפי) בושארי ומסעדת מלי ומלו שעל התפריט שלה חתום השף מאיר אדוני, לא נסגרות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחח
    ציינה 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא אוכל אווכל טרף ומגעיל זה כמו לסוע לתיאילנד ולאככול שם שרצים ונבלות
    סגור