עסקי ספורט

יו"ר הפועל תל אביב מתפטר: מה גרם למהלך המפתיע?

רמי כהן, יו"ר הפועל תל אביב, הודיע על התפטרותו מתפקידו בעקבות חילוקי דעות עם הבעלים עופר ינאי. הוא ימשיך לכהן כיו"ר עמותת האוהדים ויביע דאגה מהשינויים במועדון
מערכת ice | 
קבוצת הכדורסל הפועל תל אביב (צילום x/ Hapoel Tel Aviv BC)
יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן, הודיע הערב (חמישי) על התפטרותו מתפקידו לאחר תקופה מתוחה עם הבעלים עופר ינאי. כהן, שימשיך לכהן כיו"ר עמותת האוהדים, הביע חשש מהכיוונים של המועדון תחת ינאי, במיוחד בנושא המעבר להיכל מנורה. 
במהלך מסיבת העיתונאים, כהן ציין כי היה לו קשה להילחם על דברים שלא תואמים את אמונותיו: "הרגשתי שאני פחות מתחבר למה שקורה, והיו בינינו הבנות שלא התממשו". הוא הדגיש את חשיבות הבעלות של האוהדים, ואמר כי קבוצה כזו יכולה להיות קשובה יותר לצרכי הקהל.
כהן הזהיר מפני שינויים מהירים מדי ב-DNA של המועדון, והמליץ לינאי לקחת בחשבון את הצורך בניהול זהיר. הוא גם התייחס למעבר להיכל מנורה, והדגיש שהמהלך חייב להיעשות בצורה מחושבת ולא בעורמה.
בהמשך, הוא הביע את תקוותו שהבעלים יבינו את החשיבות של ניהול נכון ושימור המורשת של הפועל תל אביב. כהן סיכם: "המטרה היחידה היא לטובת הפועל תל אביב". בהתפטרותו, הוא משאיר מאחוריו מורשת של ניסיון לשיפור המועדון, אך גם דאגה מהכיוונים העתידיים שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה