עסקי ספורט

שווה פי 40 מרונאלדו: זה שחקן הכדורגל שמוערך ב-21 מיליארד פאונד

מתייה פלמיני, שחקן עבר מפורסם, ביסס את הצלחתו כיזם בתחום הביוכימיה, כשהקים חברה שמוערכת בשווי של 21 מיליארד פאונד, והוכיח שתחום הספורט אינו הכל בחיים
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום shutterstock)
מתייה פלמיני, שחקן כדורגל לשעבר, אמנם לא זכור היטב בקרב אוהדים, אך קריירת הספורט שלו כוללת קבוצות נחשבות כמו מארסיי, מילאן וארסנל, עימה הגיע לגמר ליגת האלופות ב-2006. הוא פרש לפני ארבע שנים, ולא הצליח להשאיר חותם משמעותי בזיכרון, אך מתברר שלפלמיני יש כישורים מרשימים מחוץ למגרש.
לאחר שעזב את ארסנל ב-2008, פלמיני הקים את GF Biochemicals, חברה שהפכה לאחת מהצלחות הגדולות בתחום הביוכימיה. כיום, שווי החברה עומד על 21 מיליארד פאונד, מה שמדגיש את ההצלחה המרשימה שלו – פי 40 מהשווי של כריסטיאנו רונאלדו. החברה מתמחה בייצור חומצה מחומרים צמחיים, המהווה תחליף אפשרי לבנזין, ואף יכולה לשמש לייצור פלסטיק.
 
בראיונות במהלך השנים, שיתף פלמיני: "המורים שלי היו מתפלאים. בגיל 19 עזבתי את ארסנל, ועכשיו אני מנהל חברת ביוכימיה, מדבר שתי שפות. כילד, הייתי מודע לבעיות הסביבתיות כמו זיהום האוקיינוס, והיו לי שתי תשוקות: כדורגל וקיימות". פלמיני מוכיח כי ההצלחה יכולה לבוא ממקומות לא צפויים, והמסלול שלו מדגיש שתחום הספורט אינו הכל בחיים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה