ויראלי

כריסטיאנו רונאלדו משתולל: הצעצוע החדש בשווי מיליון דולר נחשף

כריסטיאנו רונאלדו תועד כשהוא עונד על ידו שעון יוקרה של טורבילון, שמשובץ בעשרות אבני ספיר כחולות ונדירות. מדובר בשעון בשווי של מיליון דולר, ויש רק 18 כאלה בעולם
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום pixabay, shutterstock, אינסטגרם/ cristiano)
כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד הספורטאים העשירים והמצליחים ביותר בעולם. הכוכב הפורטוגלי, שנחשב לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, ורבים יגידו שהגדול ביניהם, עושה הרבה מאוד כסף, ולא מתבייש ליהנות ממנו.
השחקן האהוב משחק בשנתיים האחרונות בערב הסעודית, שם הוא מרוויח סכומי כסף אדירים. לפורטוגלי יש קראש למכוניות, כאשר יש לו אוסף מטורף של עשרות מכוניות פאר. כעת נודע כי לרונאלדו יש תחביב חדש - שעוני יוקרה.
בעמוד "החיים של המיליארדרים" באינסטגרם, העלו תיעוד בו נראה רונאלדו עונש שעון כחול ונדיר במיוחד. מסתבר שמדובר בשעון יוקרה של חברת טורבילון, שמשובץ בעשרות אבני ספיר כחולות ונדירות.
השעון החדש של רונאלדו
עד כמה מדובר בשעון נדיר במיוחד אותו עונד הכוכב הגדול? ובכן, על פי הפרסום בעמוד "החיים של המיליארדרים" באינסטגרם, בכל העולם ישנם רק 18 שעונים כאלה, כך שאין ספרק שמדובר בפריט נדיר במיוחד ששייך רק לגדולים ביותר. ולשאלה הכי חשובה - כמה הוא עולה? ובכן, לא ידוע כמה רונאלדו שילם עבור השעון, אך על פי הדיווח, השווי של השעון הוא מיליון דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה