קריירה ולימודים

רונאלדו בהלם: מדוע בית הספר סירב לקבל את הילדים שלו ללימודים?

כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס מתכננים את העתיד, ורכשו לאחרונה אחוזה מטורפת בליסבון. אלא שהשניים ניסו לרשום את חמשת ילדיהם לבית הספר היוקרתי ביותר בפורטוגל, אלא שהם זכו לסירוב מההנהלה. מה הסיבה לכך?
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס (צילום אינסטגרם/ ג'ורג'יניה רודריגז)
כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס מתגוררים מזה כשנתיים בערב הסעודית, שם רונאלדו משחק בימים אלה. אלא שרונאלדו, שמתקרב לגיל 40, מבין שבקרוב הוא ייאלץ לפרוש מכדורגל, וכבר חושב על העתיד.
על פי דיווח היום (שני) ב"אס" הספרדי, השניים בונים בימים אלה אחוזה יוקרתית בפורטוגל, מקום הולדתו של הפנומן, בעיר הבירה ליסבון. לשם כך, בדיווח נטען כי השניים ניסו לרשום את חמשת ילדיהם לבית ספר יוקרתי מאוד, שעל פי הדיווח מוגדר כ"הכי יוקרתי בפורטוגל", אך נתקלו בסירוב.
בדיווח נטען כי כריסטיאנו וג'ורג'ינה אף הגיעו לפגישה בבית הספר המדובר, סיירו במקום וערכו שיחות עם הנהלת בית הספר, אך הם בסופו של דבר לא התקבלו ללמוד שם. על פי הדיווח, הסיבה לכך היא חלק מההורים של ילדי בית הספר היוקרתי, שחוששים לבטיחות ילדיהם.
אותם הורים חוששים שיגיעו על בסיס יומי צלמים לשטח בית הספר ויצלמו שם. הם חוששים לפרטיות של ילדיהם, וטוענים כי הדבר אף עלול לפגוע בבטיחותם, ועל כן רונאלדו וג'ורג'ינה ייאלצו למצוא בית ספר אחר בו ילדיהם ילמדו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה