משפט

אימה בתחנת דלק בישראל: צפו בשוד המזעזע של מוכרת בחנות נוחות

משטרת ישראל חשפה תיעוד משוד בחנות נוחות בתחנת דלק בבית לחם הגלילית, במסגרתה תושב כעביה בן 27, שדד את המוכרת, גנב מהקופה סכום של 4,000 שקל ונעלם. בתוך זמן קצר, השוטרים תפסו את השודד ועצרו אותו. צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משטרת ישראל חשפה הבוקר (שני) תיעוד של שוד בחנות נוחות של תחנת דלק בישראל, שהתרחש בתאריך 28/09/24 סמוך לשעה 11:45, אז התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות אירוע שוד בחנות נוחות של תחנת דלק סמוך לבית לחם הגלילית וגניבת שטרות כסף מזומן מהעובדת במקום בסכום של למעלה מ-4,000 שקל. 
עם קבלת הדיווח, שוטרי המחוז הצפוני של משטרת ישראל הוזנקו למקום במהירות ותוך זמן קצר ביצעו את מעצרו של החשוד בשוד להמשך חקירתו בתחנת המשטרה. החשוד, תושב כעביה בן 27, נעצר על ידי השוטרים ובתום חקירה מאומצת של שוטרי מחוז צפון הוגש כנגדו כתב אישום חמור באמצעות שלוחת תביעות נצרת בבית המשפט השלום בנצרת.
ממשטרת ישראל נמסר לאחר פרסום הידיעה על השוד האכזרי של המוכרת בתחנת הדלק: "משטרת ישראל פועלת במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי ותמשיך לפעול להגברת תחושת הביטחון ומיצוי הדין עם העבריינים". צפו בתיעוד של השוד בתחנת הדלק בבית לחם הגלילית:
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בתי המשפט שותפים לפשע
    מאורי 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוטרים עושים את העבודה שלהם מצויין הבעיה זה השופטים החלאות ששותפים לפשע במקום לתת מקסימום עונש של כמה שנים על כל שוד את המקסימום גם אם זה 15 שנה מבטיח שהחלאות האלה יותר לא ישדדו אבל אם השופטים הפושעים משחררים את השודדים אז למה לא לשדוד
    סגור