בארץ

לראשונה: המהלך המהפכני של פורום החלל הישראלי: "אבן דרך משמעותית"

לראשונה: פורום החלל הישראלי יוביל ביתן לאומי שיציג את פעילות תעשיית החלל הישראלית לצד יצירות אומנות, בהשתתפות חברות מובילות במשק הישראלי ולצד עשרות מיזמים ישראליים פורצי דרך

מערכת ice | 
חברי משלחת IAC (צילום ליאן ר.ס)
כנס החלל הבינלאומי ה-75 (IAC 2024) נפתח אמש (שני) במילאנו, איטליה בהשתתפות מעל 10,000 מומחים מהתעשייה, המחקר והמוסדות השונים מכל רחבי העולם שיצפו בחידושים ובפיתוחים החדשים ביותר בתחום החלל העולמי. 
בכנס, המהווה במה בינלאומית מרכזית לשיח על תעשיית החלל, ויצירת שיתופי פעולה חדשים, יוקם לראשונה ביתן ישראלי בגודל 104 מטרים כמיזם משותף של פורום החלל הישראלי בהובלת רקיע, ובשיתוף סוכנות החלל הישראלית במשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה ומכון היצוא. 
אין ספק, השתתפות ישראל בכנס החלל IAC היא אבן דרך חשובה בתהליך שילובה בתעשיית החלל העולמית, בדרך לקידום שיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות חדשות כמו גם מיצוב פורום החלל הישראלי בתעשיית החלל הבינלאומית. 


(צילום: ליאן ר.ס​)
גילה גמליאל, שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, ציינה: "תעשיית החלל הישראלית היא סמל למצוינות מדעית וטכנולוגית, ויש בכוחה להוביל פתרונות חדשניים לאתגריים גלובליים. ההשקעה בפיתוח תעשיית חלל היא לא רק השקעה בעתידנו הביטחוני, אלא גם במנוע כלכלי משמעותי שיכול להוביל לצמיחה כלכלית וחברתית של המשק כולו.
בביתן הישראלי ניתן להתרשם ממיטב ההישגים, החדשנות והיצירתיות הישראלית בתחום החלל, יחד, נמשיך לשאוף לגבהים חדשים, לפרוץ גבולות חדשים, ולבסס את תעשייה התורמת לחוסנה הביטחוני והכלכלי של המדינה".                                                                                            
במשלחת הישראלית נציגי פורום החלל הישראלי ובהם מנכ"ל משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה גדי אריאלי, יו"ר סוכנות החלל הישראלית פרו' דן בלומברג, מנהל סוכנות החלל - תא"ל במיל אורי אורון , צוות רקיע והאסטרונאוט הישראלי איתן סטיבה.
האסטרונאוט איתן סטיבה: "פורום החלל הישראלי, שהקמנו בינואר האחרון, מציין היום אבן דרך משמעותית. הביתן הישראלי מאחד את הקהילה שלנו ומספק הזדמנות יוצאת דופן לתעשיית החלל הישראלית להציג את פעילותה המרשימה בכנס. הנוכחות הישראלית חשובה ביותר בימים אלה, שכן היא משמיעה קול של שיתוף פעולה, יזמות ושלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה