שיווק ופרסום

בהיקף של 3 מיליון שקל: משרד הפרסום מנצ' זכה בתקציב היוקרתי

משרד הפרסום מנצ׳ מודיע על זכייה בתקציב חדש של רשת האופנה לנשים "קרייזי ליין" בהיקף שנתי מוערך של כ-3 מיליון שקל. תקציב מותג האופנה "קרייזי ליין" מצטרף לתקציב משמעותי נוסף שבו זכה משרד הפרסום של רשת נעלי הנוחות "נאות"

מערכת ice | 
משרד הפרסום מנצ (צילום מיכה לובטון)
משרד הפרסום מנצ׳, אשר הוקם לפני כ-12 שנים ע"י יניב מלינרסקי, סער נעים, דני צ'כנובר, ושרון שלו לבצור, מדווח על זכייה בתקציב חדש של רשת האופנה לנשים "קרייזי ליין". מדובר בתקציב בהיקף שנתי מוערך של כ-3 מיליון שקל. 
תקציב מותג האופנה קרייזי ליין מצטרף לתקציב אופנה משמעותי נוסף בו זכה משרד הפרסום מנצ׳ לא מכבר, תקציב מותג נעלי הנוחות המצליח נאות (לשעבר טבע נאות) בהיקף שנתי מוערך של כ-4 מיליון שקל. בשנה האחרונה זכה משרד הפרסום במספר תקציבים נחשקים ולשורותיו התווספו מספר לקוחות חדשים החל מחברת כרטיסי האשראי כאל, יד מדרכי ועד לקרביץ' ועוד. 
בנוסף, במהלך השנה נרשמו שינויים מהותיים בגזרת גיוסי העובדים בחברה. בין היתר, דווח על מינויו של אבי סעדה לתפקיד מנכ"ל פעילות הדיגיטל במשרד. בנוסף, עמיחי בן שמעון מונה לסמנכ״ל תוכן ומשפיענים וענת יצחקי עבו מונתה למנהלת קריאייטיב.
יניב מלינרסקי, מייסד משרד הפרסום מנצ', מסר: "מזה שנים שאנחנו מחכים ומצפים לתקציבי אופנה נחשקים שיכניסו למשרד קצת סטייל. אנו גאים על הזכות והאמון בטיפול בשני מותגים ישראלים שורשיים, המהווים אבני יסוד בתרבות האופנה בישראל״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה