מינויים

משרד הפרסום מנצ' מתחדש: הכירו את סמנכ"ל התוכן והמשפיענים

משרד הפרסום מנצ', מכריז על מינוי של בכיר חדש לחברה: עמיחי בן שמעון ימונה לתפקיד סמנכ"ל תוכן ומשפיענים בחברה. בן שמעון: "שמח להצטרף לנבחרת של מנצ'. עכשיו אנחנו הולכים לקחת ביחד את המחלקה עוד כמה צעדים קדימה"
מערכת ice |  1
עמיחי בן שמעון (צילום גדי סיירה)
משרד הפרסום מנצ' מכריז על מינוי חדש, במסגרתו עמיחי בן שמעון, ימונה לתפקיד סמנכ"ל תוכן ומשפיענים. בן שמעון, בעל 6 שנות ניסיון בסוכנות המשפיענים לידרס, כמנהל מחלקת המשפיענים, ניהל את הפעילות ללקוחות מובילים בחברה כגון: סמסונג, לאומית שירותי בריאות, ניופאן ועוד.
במנצ', הוא יהיה אחראי על ייצור כלל התוכן ללקוחות עבור פלטפורמות הדיגיטל השונות, ביניהן טיק טוק, פייסבוק יוטיוב ואינסטגרם. המחלקה אחראית על ייצור תוכן UGC, ניהול נבחרות משפיענים וניהול קמפייני משפיענים בעולמות התדמית והמכר.
עמיחי בן שמעון, התייחס למינוי וציין: "אני שמח להצטרף לנבחרת של מנצ'. הערך הרב ביצירת וניהול קמפיינים מבוססי תוכן ומשפיענים, כחלק אינטגרלי מהצעת הערך הכוללת של מנצ' ללקוח, מוכיחה את עצמה, ועכשיו אנחנו הולכים לקחת ביחד את המחלקה עוד כמה צעדים קדימה – בעולם המתפתח והגדל של התוכן. מודה לחברים במנצ' על ההזדמנות".
יניב מלינרסקי, שותף קריאייטיב במנצ׳, מסר: ״אנחנו עדים לערך הרב שהמחלקה ייצרה ללקוחות מאז הוקמה, והמהלכים שנעשו בשנה האחרונה הוכיחו גם לנו, שלהכניס את הכלי האדיר הזה לארגז הכלים שלנו בתוך הבית, היה הדבר הנכון. עמיחי הוא בדיוק האיש לקחת את המחלקה הזו קדימה, עם ניסיון עתיר שנים שאני בטוח שישרת את לקוחותינו״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה
    ענבל 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ניראה בחור לעניין!
    סגור