שיווק ופרסום

ראמזי מ'קופה ראשית' והלהקה מטריפים את אלונית | פרסומת השבוע

ראמזי עבד ראמזי, העובד הכי מסור בשפע יששכר מ'קופה ראשית' כובש ביחד עם להקת ה'מיני סופרז' את המיני סופר של אלונית וזוכה בתואר פרסומת השבוע של ice
מערכת ice | 
ראמזי מיני סופר אלונית (צילום יח"צ מנצ')
בעוד סכנת הסגירה מרחפת מעל לתאגיד השידור הציבורי, כוכב תוכנית הלהיט של כאן 11, 'קופה ראשית', ראמזי עבד ראמזי (אמיר שורוש הגדול) ממשיך לכבוש את המסך גם מחוץ למדפי הסופר, והוא לא לבד, כאשר הפרסומת החדשה של ראמזי והלהקה 'מיני סופרז' כובשת את הפרסומת של אלונית בדרך לזכייה בתואר פרסומת השבוע של ice. 
דבר המשרד
אין יום שאנחנו לא אומרים תודה על שזכינו לעבוד עם אמיר שורוש, שהוא כנראה הפרזנטור הכי מקסים ביקום - כדמות וכבנאדם. ותודה גם ליפעת ועודד מדור אלון שזורמים איתנו ועם השטויות שלנו.
סיפור מבניית הקמפיין
בקמפיין הראשון ב-2020 ראמזי "בגד" בשפע יששכר עם אלונית, כשהתירוץ שלו היה המשפט שכבר הפך לקאלט – "זה לא סופר, זה מיני סופר!"/ בקמפיין השני "מיני ראמזי", ראמזי כבר הפסיק להסתיר את אהבתו למיני סופר אלונית. הקמפיין החדש הוא ההתפתחות לשניים הראשונים ומהווה קפיצת מדרגה: ראמזי כל כך מאוהב במיני סופר שהוא אשכרה הקים להקה שמהללת ושרה על מוצרי הסופר השונים במיני סופר אלונית (שהם גם ההשראה שלהם להכול).
 
האתגר הכי גדול בפרוייקט?
אחרי שני קמפיינים סופר מוצלחים, האתגר היה ליצור קריאייטיב חדש שמתחבר לנרטיב של הדמות ראמזי ולחיבור שלו למותג, שמהווה אבולוציה לקמפיינים הקודמים, מחדש ואף מתעלה עליהם.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
ערב טוב כרוב ניצנים!!! גמבעננההה
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הלקוח! תענוג לעבוד עם לקוחות שנותנים למשרד להתפרע בקריאייטיב (כל עוד הוא רלוונטי למותג), הפרזנטור האגדי כמובן שהופך כל דבר טוב למצוין! והשיר שנתקע לכולנו בראש מהרגע הראשון!
דבר הבמאי: "זה הקמפיין השלישי שלנו עם ראמזי לדור אלון וטבעי היה שנחפש את האבולוציה הבאה לדמות ולקריאייטיב. הרגשנו שאם נקים לראמזי להקה, נוכל לייצר את הבולטות הנדרשת וגם לתת לאמיר להביא לידי ביטוי את היכולות הקומיות שלו והפעם מוזיקלית. בהזדמנות הזאת נאמר לכם תודה רבה על הבחירה, כיף להיות שוב פרסומת השבוע באייס!".
קרדיטים 
כותבים קופה ראשית: יניב זוהר, נדב פרישמן
פרזנטור: אמיר שורוש
שחקנים להקה: אלי זולטא, תמר קורן, עמית איצקר
סמנכ"ל קריאייטיב: אור לביא
קריאייטיב: רועי לינדנבוים, קובי אדרי
ניהול לקוח: דריה נטל, מעיין הרוש
הפקה: נעמה בלז, עדי בוטוין
סטודיו: לירן מג'ר, ניב יצחקוב, נוי מורנו
דיגיטל: רעות גיא, נוגה דביר, נועם דוד, רומי פורת
אסטרטגיה: שרון שלו-לבצור, תמר מצאלחה
לקוח: דור אלון-אלונית: עודד גולן, יפעת סטאל, רותם קופרווס
יח"צ: תקשורת משולבת טל רבינא בע"מ
חברת הפקה: We Do
ליהוק להקה ולקוחות: ענבר דוד
במאי: אורן שקדי
צלם: טובי הוכשטיין
עורך אופליין: דדן עוזיאל
עיבוד מוזיקלי:  KNOB
בית פוסט: גוטמן סטודיו
קריינות: ניב כהן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה