בארץ

בן גביר: "גם את המדינה הקמנו מול התנגדות האמריקאים"

השר בן גביר התייחס בראיון ל'קול חי' ללחץ האמריקאי המופעל על ישראל "לא בכל דבר צריך לקבל את אישור האמריקאים" ועל נוכחתו בפורום המצומצם "אני מתריע כל הזמן בפני נתניהו שזו ההזדמנות לרוצץ את ראש הנחש - המבין יבין"
דורון בלוך |  1
איתמר בן גביר (צילום מסך הפטריוטים)
השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר התבטא הבוקר (שני) בחריפות במהלך ראיון ב'קול חי', על הצעדים הצבאיים בעת  האחרונה, והתייחס ללחץ הבינלאומי המופעל על ישראל בנוגע לפעולותיה וכן שוחח על עמדתו בעניין.
בדבריו, התייחס לעניין הלחץ האמריקאי, ועל כך אמר "גם את מדינת ישראל הקמנו מול התנגדות אמריקאית". והוסיף לטעון "יש לנו זמן לעשות דברים חשובים וטובים ולא בכל דבר צריך לקבל את אישור האמריקאים. היו דברים משמעותיים שעשינו לאחרונה בלי לשאול אותם לפני".
עוד הוסיף להתייחס לסוגיית עסקת שחרור החטופים, ואמר "לא בעסקאות שיסכנו את חיי הילדים של כולנו. ע"י לחץ צבאי וצמצום הסיוע ההומניטרי. הומניטרי תמורת הומניטרי. אני שמח שעמדתי התקבלה ע"י ראש הממשלה". והוסיף לטעון כי הממשלה הייתה צריכה להציב "עמדה קשוחה יותר" מול ארה''ב בעניין.

כמו כן אמר על נתניהו "בחודשיים האחרונים אני שותף לדיוני הפורום הביטחוני המצומצם, ואני שומע בתוך החדר שראש הממשלה עובד יפה מאוד. אני יודע שיש דברים טובים מאוד שהולכים לעשות" והוסיף לגלות "אני מתריע כל הזמן בפני נתניהו שזו ההזדמנות לרוצץ את ראש הנחש - המבין יבין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    יאצק 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצוי שהשר בן גביר ילמד קצת היסטוריה , ארה"ב היתה בין המדינות שהצביעו העד הקמת מדינת ישראל, לך תלמד קצת
    סגור