בארץ

בעקבות מידע מודיעיני: תוגברה האבטחה סביב ראש מטה בן גביר

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל, ראש המטה של השר לביטחון לאומי,  חנמאל דורפמן, הוגדר בידי הגורמים הרלוונטים במשטרת ישראל כמאוים בדרגה 5. בהתאם לכך ועל פי החלטת המשטרה, תוגברה האבטחה סביבו
דורון בלוך | 
חנמאל דורפמן (צילום יוטיוב עוצמה יהודית)
בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל, ראש המטה של השר לביטחון לאומי,  חנמאל דורפמן, הוגדר בידי הגורמים הרלוונטים במשטרת ישראל כמאוים בדרגה 5. בהתאם לכך ועל פי החלטת המשטרה, תוגברה האבטחה סביבו. מטעם לשכת השר, לא פירטו מיהם הגורמים המאיימים, וכן מה תוכן והכוונות מהם נובע האיום על דורפמן, זאת ככל הנראה במטרה לשמור על בטחונו.
 כזכור, מוקדם יותר השבוע פורסם כי אדם התחזה לדורפמן, והציג עצמו בראש המטה של השר בן גביר,  ושלח מכתב מזויף למספר תחנות משטרה. כאשר במכתב נטען כי על פי הנחיית השר בן גביר יש להציב את תמונות השר בתחנות המשטרה השונות.
כמו כן, השר בן גביר הגיב להחלטת בג''ץ אמש לאשר תפילה בהפרדה הכוללת מחיצה, בשטח פתוח בתל אביב ביום כיפור, זאת לאחר הסערה שהנושא חולל  בשנה שעברה, ואמר על כך: ״מברך את החלטת בית המשפט לאפשר תפילה בהפרדה במרחב הציבורי, בעיר העברית הראשונה. החלטת העליון היא ההחלטה הטבעית, הנכונה והראויה ביותר. טוב עשו השופטים שהעמידו את עיריית תל-אביב במקום״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה