בארץ

רוטמן: "או שהאיראנים משלמים לך, או שאתה עובד עבורם בהתנדבות"

ח''כ שמחה רוטמן הגיב לפרסום אופי המשימות שקיבלו הזוג שנעצר בחשד לקשר עם האיראנים, והתייחס לכך שביקשו לרסס "ביבי בוגד", זאת בעת שישראל ישנם העושים זאת על דעתם
דורון בלוך | 
שמחה רוטמן (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר שאתמול (שני) נחשף כי שני תושבי רמת גן נעצרו בחשד לקשרים עם גורם איראני דרך הרשתות החברתיות, זאת בטענה כי אותו גורם איראני גייס את הזוג לביצוע מספר משימות, שאת חלקן ביצע ולדיסלב, תושב רצת גן שנעצר, התייחס לכך חבר הכנסת שמחה רוטמן.
על פי חשיפת השב''כ והמשטרה, ולדיסלב ביצע מספר משימות אותם נתבקש לבצע על ידי אותו גורם איראני, ביניהם תליית כרוזים, וכן ריסוס כתובות גרפיטי. על פי פרסום בN12, במשימות אותם קיבלו בני הזוג שנעצרו, נמצאת בין היתר המשימה לרסס כתובת גרפיטי בה כתוב "ביבי בוגד" ברחבי גוש דן, זאת על מנת לגרום תסיסה בחברה הישראלית.
על הפרסום הזה, הגיב חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) בחשבון ה-X שלו, וכתב: "מצאת את עצמך מרסס גרפיטי "ביבי בוגד"? יש שתי אפשרויות: או שהאיראנים משלמים לך, או שאתה עובד עבורם בהתנדבות" זאת, כאשר הוא עוקץ את אלו המרססים כתובות כאלו גם על דעת עצמם ומרצונם, ורומז בכך כי אלו משרתים את האינטרס האיראני על ידי ריסוס הכתובות בעלות מסרים דומים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה