בארץ

סמוטריץ': "אנחנו נמשיך לתקן, והייעוץ המשפטי ימשיך להפריע"

השר סמוטריץ' הגיב לדברי היועמ''שית נגד הצבת המיגוניות בהתיישבות הצעירה ביו''ש, ועקץ "אנחנו נמשיך לתקן, להסדיר ולעשות ריבונות דה פקטו והייעוץ המשפטי ימשיך להפריע"
דורון בלוך | 
בצלאל סמוטריץ', גלי בהרב-מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שהיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה טענה כי הצבת המיגוניות בהתיישבות הצעירה הינה מהלך בעל אופי פוליטי, שר האוצר בצלאל סמוטריץ הגיב הערב (שני) לדבריה של היועמ''שית.
בדבריו, תקף השר סמוטריץ' את הייעוץ המשפטי, ואמר "אנחנו נמשיך לתקן, להסדיר ולעשות ריבונות דה פקטו והייעוץ המשפטי ימשיך להפריע" והוסיף לנמק "הזכות הבסיסית ביותר היא הזכות לחיים. היא מגיעה לכל אזרחי ישראל ויחד איתם כמובן גיבורי וחלוצי ההתיישבות הצעירה. אני מודה לשרי הקבינט על ההצבעה פה אחד בעד ההחלטה ולמשרדים השותפים בה". ואת דבריו חתם באמירה "ממשיכים ביחד ובכל הכוח למען ההתיישבות ולמען הביטחון".
כמו כן, גם ראש הממשלה נתניהו הגיב לדברי היועמ''שית על כך, ואמר בין היתר מכתבה של היועמ״שית רצוף טענות שאינן קשורות למציאות. מדובר בהצבת מיגוניות ניידות בהתיישבות הצעירה, בה מתגוררים אלפי מתיישבים ללא ממ״דים או מקלטים, ובכך חשופים לסכנת חיים. יודגש כי במתקפות האחרונות שוגרו מאות רקטות וטילים לכיוון יו״ש. האם לאזרחי ישראל אלה אין זכות למיגון?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה