בארץ

נתניהו מגיב ליועמ''שית: "טענות שאינן קשורות למציאות"

מטעם נתניהו הגיבו לטענת היועמ''שית כנגד הצבת מיגוניות בהתיישבות הצעירה ביו''ש,  וטוענים כנגדה מנגד "צר לנו שהיועצת המשפטית לממשלה בוחרת לעסוק בטענות סרק במקום שיש בו פיקוח נפש של ממש" 
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
מלשכת ראש הממשלה נתניהו הגיבו לחוות דעת היועצת המשפטית לממשלה כי הצבת המיגוניות ביו''ש הינה בעלת ניחוח פוליטי, וטענו כי נימוקיה אינם תואמים את המציאות כפי שהיא התקיימה בהליך אישור המהלך וכן אינה משקפת את צורכי המציאות.
בהודעה שנמסרה מטעם לשכת נתניהו נטען "מכתבה של היועמ״שית רצוף טענות שאינן קשורות למציאות. מדובר בהצבת מיגוניות ניידות בהתיישבות הצעירה, בה מתגוררים אלפי מתיישבים ללא ממ״דים או מקלטים, ובכך חשופים לסכנת חיים. יודגש כי במתקפות האחרונות שוגרו מאות רקטות וטילים לכיוון יו״ש. האם לאזרחי ישראל אלה אין זכות למיגון?".
עוד הוסיפו לטעון "בניגוד לדברי היועמ״שית, תהליך קבלת ההחלטה בקבינט היה תקין לחלוטין. הצעת ההחלטה נידונה בקבינט שהתקיים ב-1 באוקטובר. לאור הערות שר הביטחון, ראש הממשלה הנחה להשלים את עבודת המטה מול שר הביטחון עד ישיבת הקבינט הבאה, וכך היה. ההצעה עלתה להצבעה בתיאום עם המל״ל ושר הביטחון בישיבת הקבינט האחרונה שהתקיימה ב-10 באוקטובר".
"צר לנו שהיועצת המשפטית לממשלה בוחרת לעסוק בטענות סרק במקום שיש בו פיקוח נפש של ממש" נחתמה תגובת לשכת נתניהו כנגד היועמ''שית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה