בארץ

"משתמטים לא יציעו לשלוח אחרים ללבנון": עימות בין חברי הכנסת

ח''כ צבי סוכות טען כי יש לצאת לפעול קרקעית בלבנון, ובתגובה ח''כ מירב כהן השיבה בזעם עם עקיצה לעברו של סוכות על כך שלא עשה צבא, והחלה עימות בטוויטר בין הח''כים
מערכת ice |  1
מירב כהן (צילום נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת)
לאחר שחבר ועת החוץ והבטחון, ח''כ צבי סוכות אמר במהלך ראיון לרשת ב כי צה''ל לא יוכל להשמיד את יכולות החיזבאללה רק מהאוויר, וטען כי יש צורך לצאת לפעולה קרקעית בלבנון, חברת הכנסת מירב כהן הגיבה על דבריו.
בתגובה לדבריו של סוכות, כתבה ח''כ כהן בחשבון ה-X שלה כנגד סוכות "משתמטים משירות צבאי לא יציעו לשלוח ילדים של אחרים לפעולה קרקעית בבוץ הלבנוני". ועל כך ח''כ סוכות לא נשאר חייב ובחר להגיב לה.
 
בתגובתו, כתב סוכות "אין לתאר, ראש המפלגה שלך היה כתב במחנה שתחם הסכם כניעה עם חיזבאללה, תמך בגירוש גוש קטיף כדי לתת "שיעור בצניעות" למתיישבים וקיבלנו את חמאס להם הוא מטיף כבר חצי שנה להיכנע". והוסיף להבהיר "נ.ב אני התחננתי שנים לצבא שיגייס אותי ובהחלט חלק מהתיקון יהיה להעיף מי שחושב שהצבא של אמא שלו ומנע ממני".
לעימות הטוויטר הצטרף גם ח''כ משה טור פז, שהתייחס להערת סוכות לגבי ראש מפלגתם, יאיר לפיד, והשיב בטענת נגד: "ראש המפלגה שלך אמר שצריך לגדל את חמאס על חשבון הרשות הפלסטינית. והיה גם שר במשרד הבטחון בשבעה באוקטובר. אה...ועל פריצות לבסיסים עוד לא דיברנו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוכות עם הקוקיות
    ברונו 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולה נפש
    סגור