בארץ

אלימות השוטרים נגד החרדים: באופוזיציה מיהרו להגיב. ואיפה בן גביר?

לאחר אלימות השוטרים כנגד הקיצוניים החרדים ברמת ב''ש, מיהרו באופוזיציה לגנות את אלימות השוטרים, אך מי שבולטים בשתיקתם אלו חברי הכנסת החרדים, וכן השר בן גביר, האמון על המשטרה
דורון בלוך | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
לאחר שאתמול בערב (שני) תועדו במהלך הפגנת חרדים קיצוניים באירוע במתנ''ס ברמת בית שמש, אשר סרבו להתפנות לבקשת המשטרה, מוכים באלימות על ידי השוטרים במקום בעזרת אלות. ובאופוזיציה מיהרו חברי כנסת לגנות את אלימות המשטרה.
כאמור, ח''כים רבים מיהרו לצייץ את הגינוי שלהם לאימות השוטרים, ובראשם יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד שאמר על כך "תמונות בלתי נסבלות ובלתי נסלחות של אלימות משטרתית בבית שמש. התפרעות ואלימות המשטרה כנגד אזרחים שעולה מדרגה בחודשים לא מבחינה בין קבוצות מחאה שונות. מח״ש צריכה לטפל בחרפה הזו ביסודיות".
מנגד, ח''כ חנוך מילביצקי (הליכוד) סייג את הדברים "דווקא היום ודווקא עכשיו חשוב לחזק את משטרת ישראל ואת השוטרים המסורים שלה. גם אם יש שם מתי מעט החוטאים לתפקידם, הם לא מראית פני הכלל".
מי שבלטו בשתיקתם, הינם חברי הכנסת החרדים, שלא הגיבו כלל לאירוע, וכן השר לבטחון לאומי, האמון על המשטרה, שלא הוציא שום התייחסות לסערה. בן גביר, בעבר נהג להתייחס לאירועים בהם התנהגות השוטרים עוררה סערה אלו, בין במתיחת ביקורת וגינוי התנהלות שוטרים, והן לעיתים במתן גיבוי מלא לפעולתם.

שתיקה זו יכולה להתפרש כפלונטר עבור הח''כים החרדים ובן גביר, שכן כך תגובה לאירוע המדובר תשליך להתנהלות המשטרה מול מפגיני המחאה בתל אביב ובירושלים. ובנוסף, יש לציין כי כי האירוע הנ''ל הינו של קיצוניים חרדים, הידועים אף במעשים אלימים, וכן ההפגנה אמש לא הייתה מאושרת, ונעשתה על ידי אוכלוסייה שהמפלגות החרדיות ובן גביר אינן יודעות לתת מענה להתמודדות מולן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה