ויראלי

הדרמה של רביד פלוטניק: מדוע הזמר הגיע הבוקר לתחנת המשטרה?

רביד פלוטניק, אחד הזמרים הגדולים ביותר בישראל, תועד במקום לא שגרתי בכלל - תחנת המשטרה בפתח תקווה. אז מה הוא עשה שם והאם הגיש תלונה?
מערכת ice | 
רביד פלוטניק (צילום מתוך האינסטגרם)
רביד פלוטניק, אחד הזמרים הגדולים ביותר בישראל, נחשף הבוקר (שני) במקום לא שגרתי בכלל - תחנת המשטרה בפתח תקווה. פלוטניק הגיע בשעת בוקר למקום, שם הוא נצפה כאחד האדם וחיכה לתורו כדי להיכנס.
אז מדוע הזמר הגיע לתחנת המשטרה הבוקר? על פי הדיווח ב-N12, מבדיקה שנערכה מול המשטרה עולה כי פלוטניק עדיין לא הגיש תלונה במשטרה, ועדיין לא ברור מה היא בדיוק הסיבה בגינה הוא הגיע לשם. מטעמו של רביד פלוטניק לא נמסרה תשובה.
כזכור, רק לאחרונה נודע כי הראפר האהוב והשחקנית מאי גריאני החליטו לתת צ'אנס נוסף לזוגיות, זאת לאחר שנפרדו זה מזו לפני שנה. הזוגיות בין השניים, שנחשפה ביוני 2022, שמה קץ לתקופת רווקות ארוכה של פלוטניק. הראפר חשף אותה באופן רשמי במהלך הופעה בהיכל מנורה ביד אליהו, לקול מחיאות הכפיים של הקהל הנרגש.
פלוטניק ראה את גריאני בסדרת הטלוויזיה "מנגן ושר" והביע עניין בפני בר צברי, השחקן הראשי וחבר טוב שלו, לגבי זהותה. היא הסכימה להיפגש, ומאוחר יותר שיתפה בראיון: "הכרתי שירים שלו, ברור, אבל לא לעומקו של עניין".
גריאני המשיכה וסיפרה: "היה חיבור מהרגע הראשון, כן, אבל שנינו היינו מאוד זהירים וחשדניסטים, כי אני לא בת 25, אני צריכה להבין מי עומד מולי. אבל מהר מאוד הבנתי מי הוא והוקסמתי". בשנה האחרונה, בזמן שהיו פרודים, שמו של פלוטניק נקשר בדוגמנית דיאן שוורץ, עימה יצא כחודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה