בארץ

הח"כ שהסתבך בשערוריית מין נחשף ומגיב לראשונה: "מפוברק"

לדבריו של ח״כ חנוך מילביצקי שתמונה והתכתבויות אירוטית שלו הופצה לגורמים רבים בכנסת: "מדובר בהתכתבות מפוברקת שכבר נשלחה בעבר לקרוביי ומשפחתי במטרה לפגוע בי באופן אישי"
מערכת ice |  1
ח״כ חנוך מילביצקי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
לאחר שכנסת ישראל נקלעה למשבר פרטיות חמור, כאשר מספר לשכות של חברי כנסת קיבלו מיילים בעלי תוכן מיני רגיש. המיילים, שנשלחו ממקור אנונימי, הכילו תמונות עירום והתכתבויות אינטימיות המיוחסות לאחד מחברי הכנסת, יחד עם מידע אישי מביך, כעת הוא מגיב על כך לראשונה.
בתגובה מהירה, צוות המחשוב של הכנסת פעל למחוק את המיילים הפוגעניים מכל השרתים, בניסיון לצמצם את הפגיעה ולהגן על פרטיותם של חברי הכנסת המעורבים. עם זאת, העובדה שהמידע הרגיש הצליח לחדור למערכת האבטחה של הכנסת מעלה שאלות חמורות לגבי אבטחת המידע במוסד זה.

חבר הכנסת חנוך מילביצקי מהליכוד זוהה כמטרה העיקרית של ההדלפה. בתגובתו, מילביצקי טען כי התוכן המופץ הוא ישן ומזויף, וכי זו אינה הפעם הראשונה שהוא נופל קורבן למתקפה כזו. לדבריו, לפני כשנתיים הופץ מידע דומה למאות מקורביו ובני משפחתו, במה שהוא מאמין שהיה ניסיון מכוון לפגוע במוניטין שלו.
לדבריו של ח״כ חנוך מילביצקי שתמונה והתכתבויות אירוטית שלו הופצה לגורמים רבים בכנסת: "מדובר בהתכתבות מפוברקת שכבר נשלחה בעבר לקרוביי ומשפחתי במטרה לפגוע בי באופן אישי".
בעקבות האירוע, צפוי כי הכנסת תידרש לבחון מחדש את נהלי אבטחת המידע שלה ולשקול צעדים נוספים להגנה על פרטיותם של חברי הכנסת. בנוסף, האירוע מעלה דיון ציבורי חשוב על האתיקה של הפצת מידע אישי של אנשי ציבור והשלכותיה על התהליך הדמוקרטי בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין עשן בלי אש
    רדק 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מילביצקי עוף הביתה
    סגור