משפט

מזעזע: שילם אלפי שקלים לתכנים מיניים של פעוטות

קבוצות טלגרם רבות נחשפו שבהם מתבצע סחר בתמונות וסרטונים אינטמיים של נשים ואף תכנים פדופיליים
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חוקרי מפלג הונאה ופשיעה מקוונת של היחידה המרכזית במחוז ירושלים, פתחה לפני מספר חודשים בחקירה סמויה בעקבות דיווח שהתקבל על ניהול קבוצות ב"טלגרם", בהן היה חשד שמתבצע סחר בסרטונים אינטימיים של נשים.
במסגרת החקירה חשפו חוקרי הסייבר את החשוד, בן 19 מירושלים. בתאריך ה-14.08.24 החקירה הפכה לגלויה והחשוד נחקר ומעצרו הוארך. במהלך החקירה גילו הבלשים שהחשוד ניהל כמה קבוצות שונות בנוסף לקבוצה שמשמשת להפצת חומרים אינטמיים של נשים ונערות. בקבוצות אלו התבצע סחר בחומרים פדופיליים של קטינים ואף פעוטות.
הבלשים גילו על חשוד נוסף תושב מרכז הארץ בשנות ה-40 לחייו, שחשוד שרכש אלפי קבצים בעלי תוכן פדופילי, לרבות תיעוד של יחסי מין עם פעוטות שעבורם שילם אלפי שקלים. החשוד נעצר וצפוי להגיע לדיון בבית המשפט בעניינו מחר.
רס"מ ניסים אוחנא, ר' צוות חקירה ביחידת הונאה של מחוז ירושלים ציין: ״מדובר במקרה חמור של פגיעה בפרטיות וביזוי מיני, שבמסגרתו הופצו חומרים פדופילים של ילדים ופעוטות וכן חומרים אינטימיים של נערות ונשים ישראליות, הצעירה שבהן בת 13 בלבד. גילינו שבקבוצות הופצו חומרים בהיקפים עצומים ולכל דורש. בימים אלה, היחידה פועלת על מנת לאתר קורבנות נוספים. במקביל, היחידה פועלת גם על מנת לאתר את הצרכנים של החומרים הללו ורק אתמול עצרנו חשוד נוסף שרכש חומרי תועבה רבים. לצד המשך ההליך הפלילי, חשוב להדגיש את החשיבות שבדיווח למשטרה אודות מקרים מהסוג הזה, הן מצד הקורבנות והן מצד גולשים שנחשפו אליהם ברשת האינטרנט. אנו ממליצים שלא לשלוח ולא לשתף סרטונים ותמונות אינטימיים ברשת, גם עם מכרים או חברים, במקרים רבים חומרים אלו הודלפו והופצו באופן נרחב."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה