משפט

דרמה במשטרת ישראל: קצין במשמר הגבול נעצר בחשד לפדופיליה

קצין מג"ב בדרגת פקד, המשרת באיו"ש, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים - והודה בכך באופן חלקי ומסויג במהלך החקירה. על פי הפרטים שפורסמו, במשך תקופה ניהל הבכיר שיחות בעלות אופי מיני עם קטינים דרך האינטרנט. מעצרו של השוטר הוארך על ידי בית המשפט עד ליום חמישי
מערכת ice | 
משטרה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ משה שי)
המחלקה לחקירות שוטרים עצרה היום (שלישי) קצין מג"ב בדרגת פקד, המשרת באיו"ש, בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים. העבירות, על פי החשד, בוצעו באינטרנט. מעצרו של הקצין הוארך על ידי בית המשפט עד ליום חמישי. במהלך החקירה הודה החשוד באופן חלקי ומסוייג כי ניהל שיחות בעלות אופי מיני עם קטינים דרך האינטרנט. 
לפני כשבוע, המחלקה לחקירות שוטרים הנחתה את מחלקת משמעת במשטרת ישראל להעמיד לדין משמעתי את השוטר אשר נצפה דוחף את ח"כ גלעד קריב (העבודה) במהלך הפגנה שהתקיימה בתל אביב, בחודש פברואר האחרון. זאת, לאחר שמחומר הראיות עלה כי לא קמה לשוטר כל סמכות להפעיל כוח נגד חבר הכנסת.
ובנושא אחר, בתום ארבע שנים מכניסתו לתוקף של החוק לאיסור צריכת זנות בישראל, פורסם הבוקר מחקר החושף כי 72% מהציבור בארץ תומך בו. זאת ועוד, היקף החיפוש אחר זנות בגוגל ירד לאחר אישורו בכנסת. עם זאת, לאחר ירידה בפעולות האכיפה של משטרת ישראל זוהתה מגמת עלייה מחודשת בצריכת הזנות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה