משפט

תבע את בעל המקצוע: ניצול השואה יפוצה ב-7,000 שקלים

עוד מקרה מזעזע של הונאת קשישים קרה בדצמבר האחרון בעיר אשקלון, והפעם אינסטלטור הונה שורד שואה בדירתו
מערכת ice | 
משפט (צילום vecteezy, shutterstock)
לפי פרסום של ישראל היום, בדצמבר האחרון הזמין משה ניצול שואה שמתגורר באשקלון, אינסטלטור לביתו. האינסטלטור גרם ליותר נזק מתועלת, הוא השאיר את ריצופו של מפה משובש ובנוסף לכך, התעסק וחיבל עם ארון החשמל בדירתו.
לאחר המקרה הסתבר שהאינסטלטור שמשה הזמין לביתו בעל היסטוריה לא קטנה של הונאות קשישים, ובנוסף לכך, הוא גם נחשף בעבר בתוכנית "יצאת צדיק" ואפילו הורשע בתקיפת העיתונאי חיים אתגר.
שכנה של משה שמעה על המקרה והחליטה לפנות לחברת הכנסת מירב כהן, שעומדת בראש הוועדה המיוחדת לטיפול בשורדי שואה. לשכתה של מירב כהן משתפת פעולה עם הקליניקה לזקנה, טכנולוגיה וזכויות אדם במרכז "משנה" של המסלול האקדמאי במכללה למנהל. חברת הכנסת כהן, הפנתה את המקרה של משה אל הסטודנטים הלוקחים חלק בקליניקה.
לילי ברויטמן, סטודנטית בקליניקה, מספרת כי מקרים מסוג זה הם הסיבה לכך שהיא בחרה ללמוד משפטים: "המורכבות המשפטית בתיק הייתה קשורה בעיקר לחוסר ידיעת השפה ולשכחה של הפרטים הקטנים, שהיו חשובים להוכחת טענותיו של משה נגד האינסטלטור". והוסיפה "העבודה הייתה מרגשת ומספקת, והיה חשוב לנו להבטיח שמשה יזכה לצדק ולזכויותיו, למרות כל המכשולים שניצבו בפנינו".
בבית המשפט לתביעות קטנות באשדוד ניתן פסק הדין למקרה, האינסטלטור לא הופיע לדיון בבית המשפט ונפסק שיפצה את משה בסכום של 7,000 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה