בארץ

חה"כ נעמה לזימי הושפלה בכנסת: "תסתמי כבר"

עימות חריג בכנסת בין נעמה לזימי לבין יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, אחרי שזו טענה כי הוא נותן יד להפקרת החטופים. בתגובה, גפני זעם והטיח בפניה: "את עושה פוליטיקה זולה. תסתמי כבר". צפו
מערכת ice |  2
נעמה לזימי (צילום דוברות הכנסת)
הדרמות בכנסת מסרבות להסתיים, אחרי שהיום (רביעי), במהלך דיון בוועדת הכספים של הכנסת, התרחש עימות חריג בין יו"ר הוועדה, חבר הכנסת משה גפני, לבית חברת הכנסת ממפלגת העבודה, נעמה לזימי.
לזימי הביאה הצעה לשולחן, ובפתח דבריה היא יצאה נגד משה גפני בטענה שהוא נותן יד להפקרת החטופים בשבי החמאס בעזה: "האחריות היא עליכם. הדם על הידיים שלכם", וענה לזימי והוסיפה: "כשיש חובות של החינוך העצמאי אתה יודע לאיים, למה כשזה נוגע לחטופים אתה לא מאיים?".  גפני זעם וטען שלזימי עושה "פוליטיקה זולה", ואף הטיח בה: "תסתמי כבר".
בהמשך, חברת הכנסת העלתה ציוץ לחשבון הטוויטר שלה בנושא, אליו היא צירפה את העימות בין השניים מהכנסת וכתבה: "פדיון שבויים, קדושת החיים ומוסר יהודי - זה צריך להיות התפקיד של גפני ולא העיסוק הבלתי פוסק בכיסוי חובות לרשתות שלו ותקציבי עתק למקורבים. גפני, תגיד עליי מה שאתה רוצה. זה לא מזיז לי. אתה מהקואליציה, אתה היית צריך לעצור את זה, האחריות היא שלך. אתה לא עשית את זה". צפו בעימות:
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מכובד להגיד לפטפטנית אהבלה כזו, סתמי את הפה. (ל"ת)
    יהודה קפלן 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה לא שווה את הנעליים שנעמה לזימי
    דני צור 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זרקה בשנה שעברה. רק שכחת להגיד שהיא אשכנזיה פריבילגית
    סגור