בארץ

דיווח בלבנון: "שיהיה ברור שאנחנו אלה שפתחו באש לתמיכה בעזה"

בעיתון אל-אחבאר הלבנוני פורסם מאמר הקושר את פעילות החיזבאללה עם רצועת עזה, וטוען "כל מי שחשב שההתנגדות בלבנון תעמוד בחיבוק ידיים מול הנעשה בעזה הוא טיפש או מתנשא"
דורון בלוך |  1
ישראל וחיזבאללה (צילום shutterstock)
העיתון הלבנוני הפופולרי והנחשב מקורב לחיזבאללה אל-אחבאר, פרסם הבוקר (שלישי) במאמרו הראשי, תחת הכותר "המפלצת של עזה הורסת את לבנון", מאמר מערכת הקושר את חיזבאללה עם חמאס בעזה, ומחדד את מטרותיו.
"האויב לא החליט פתאום לפתוח באש" נפתח המאמר ומחדד "שיהיה ברור שאנחנו אלה שפתחו באש לתמיכה בעזה". עוד מוסבר במאמר, כי "כשעשינו את זה, לא התנהגנו כמו ילדי השכונה שהחליטו לנקום על העלבת השכן שלהם. במקום זאת, עשינו זאת במודעות מלאה, וכי המהות של מה שההתנגדות עושה והמטרה המרכזית שלה היא לפעול להרחקת הישות הכובשת".
עוד מועבר מסר פרו-חיזבאללה  "נכון שזו מטרה שנראית דמיונית במוחם של רבים, אבל היא קיימת בקרב קבוצת אנשים באזור הזה, שחיזבאללה עומד בראשה. זו מטרה שדורשת בהכרח שיתוף פעולה הדוק עם תושבי הארץ, כלומר עם הפלסטינים. לכן נוצר והתפתח הקשר בין ההתנגדות בלבנון לכל מי שנלחם באויב בתוך ארץ ישראל". וכן המאמר נחתם באמירה "לכן, כל מי שחשב שההתנגדות בלבנון תעמוד בחיבוק ידיים מול הנעשה בעזה הוא טיפש או מתנשא".
מסר חד משמעי זה, הינו משמעותי בהיותו מגיע מעיתון המזוהה עם מסרי החיזבאללה, שכן בימים האחרונים הגיעו הודעות סותרות מגורמים בלבנון, הטוענים כי פעולות החיזבאללה הן למטרת "הגנה על אזרחי לבנון מפני התוקפנות הישראלית". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משכך לבנון חשופה לתביעת פיצויים אדירה ממדינת ישראל. (ל"ת)
    חד וחלק 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור