בארץ

עוצמה יהודית מגיבים להרצוג: "קריאה המשתפת פעולה עם תעמולת חמאס"

לאחר שהנשיא הרצוג קרא לממשלת אחדות, במפלגת 'עוצמה יהודית' הגיבו לדבריו, והביעו תרעומת על הקריאה "לפיה כביכול ממשלת ישראל המכהנת לא מעוניינת בהשבת החטופים לביתם "
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר ויצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
לאחר שאתמול (שני) נפגש נשיא המדינה בוז'י הרצוג עם הורי התצפיתניות, שם אמר בין היתר ״זהו רגע מכריע. המערכת הפוליטית חייבת להתייצב בכל הכוח ביחד, מאחורי שחרורם והשבתם של החטופות והחטופים הביתה במהרה. ביחד, להיכנס מתחת לאלונקה, לעשות כל צעד שאפשר כדי לדחוף את מקבלי ההחלטות להביא את החטופות והחטופים הביתה״, במפלגת עוצמה יהודית הגיבו על דברי הנשיא הללו.
״קריאת הנשיא הערב ל״ממשלת אחדות כדי להשיב את החטופים״, הינה קריאה חסרת אחריות המשתפת פעולה עם תעמולת חמאס ועלילת הדם של השמאל הקיצוני" הבהירו ב'עוצמה יהודית' והסבירו "לפיה כביכול ממשלת ישראל המכהנת לא מעוניינת בהשבת החטופים לביתם - כאשר מי שמחזיק בהם ומונע את השבתם הם מרצחי החמאס בלבד. "והבהירו בצורה חד משמעית "עוצמה יהודית תומכת בהכרעת חמאס והשבת כל החטופים לביתם". 
עוד הוסיפו לחדד ולהדגיש כי "עוצמה יהודית תמשיך להתנגד לעסקה מופקרת שתביא עלינו נרצחים וחטופים נוספים, ולהתנגד לשיתוף פעולה במו״מ שתכליתו סחיטת ישראל לויתורים שיובילו לאסון". "יש להגביר לחץ צבאי עצים ורציף ברצועה, ולהפסיק את הכנסת הסיוע ההומניטרי והדלק לרצועה -  עד אשר ישוחררו כל חטופינו״ חתמו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה