בארץ

המהלך של חה''כ נאור שירי כנגד עוצמה יהודית

לאחר פרסום המודעה כנגד ראש השב''כ רונן בר, עליה חתומה מפלגת עוצמה יהודית, חה''כ נאור שירי שיגר מכתב למבקר המדינה בו דרש לקנוס את המפלגה "עוצמה יהודית מייעדת כספי ציבור באופן ישיר להסתה כנגד ארגון הביטחון הכללי של מדינת ישראל בעת מלחמה"

מערכת ice | 
נאור שירי (צילום פייסבוק)
לאחר שבתחילת השבוע הופצו בעיתונים ובאתרי האינטרנט מודעה כנגד ראש השב''כ רונן בר, מודעה עליה חתומה  מפלגת 'עוצמה יהודית' שהעומד בראשה הוא השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר, כפי שהבאנו כאן בהרחבה, חה''כ נאור שירי (יש עתיד) החליט להגיש כנגדם דרישה לקנס. זאת במכתב ששיגר למבקר המדינה מתניה אנגלמן.
במכתב, נטען בין היתר כי  "מעבר להסתה הפרועה, והתופעה הבזויה שהפכו למנת חלקה של מפלגת עוצמה יהודית והעומד בראשה, מדובר בכספי הציבור של משלם המיסים הישראלי אשר מממן את הכרזות הללו. עוצמה יהודית מייעדת כספי ציבור באופן ישיר להסתה כנגד ארגון הביטחון הכללי של מדינת ישראל בעת מלחמה".
עוד הוסיף על כך חה''כ שירי לכתוב בחשבון ה-X שלו "כספי משלמי המיסים של אזרחי מדינת ישראל לא צריכים לשרת קמפיין פרסומי של יעד השב״כ איתמר בן גביר. פניתי למבקר המדינה בדרישה לקנוס את מפלגת עוצמה יהודית, ולבטל את הפרסום הביזיוני של המשתמט איתמר בן גביר".
ממפלגת 'יש עתיד' נמסר: "לאחר הפרסום המסית של מפלגת עוצמה יהודית כנגד ראש השב"כ, חה"כ נאור שירי בפנייה למבקר המדינה בדרישה לקנוס את מפלגת עוצמה יהודית ולעצור את המשך הפרסום הבזוי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה