כסף וצרכנות

ניר ברקת ביקר במפעלים בצפון: "פועלים לסייע לעסקים ולתושבים"

שר הכלכלה ניר ברקת הגיע לסיור במפעל שניב - סאסאטק המייצר את מוצרי טאצ׳ בדלתון שבגליל העליון, שם הבטיח לעובדים: "הנחתי את צוות המשרד לסייע להם ככל שניתן, הן בשגרה והן בחירום, כדי להבטיח את המשך הפעולה התקינה של המפעל והעסקים המקומיים"
מערכת ice | 
ניר ברקת בביקור בצפון (צילום טאצ שניב סאסאטק)
שר הכלכלה ניר ברקת הגיע לסיור במפעל שניב - סאסאטק המייצר את מוצרי טאצ׳ בדלתון שבגליל העליון. המפעל, הנמצא באזור עימות עם אויב, פועל ללא הפסקה גם במהלך המלחמה, תחת מתקפות טילים, במטרה לספק את מוצריו לכל רשתות השיווק ברחבי הארץ.
במהלך הסיור, השר ברקת הביע הערכה רבה לעובדי המפעל על יכולת ההתמודדות והמסירות, אשר מאפשרת להבטיח את רציפות אספקת המוצרים תחת תנאים קשים במיוחד. השר ציין כי הוא רואה במפעל הזה דוגמה מופתית לעמידות ולהתמדה של התעשייה הישראלית בשעות משבר.
השר ברקת חיזק את עובדי המפעל ואמר להם: "הגעתי היום לאזור התעשייה שבדלתון שבגליל עליון להיפגש עם בעלי חברת שניב-סאסאטק. אני גאה לראות את המחויבות והאחריות שמגלים העובדים כאן, גם כשהם פועלים תחת מציאות ביטחונית מורכבת".
עוד אמר ברקת: "משרד הכלכלה והתעשייה פועל כל העת להבטיח את יציבות המשק ולסייע לעסקים ולתושבים. אני מעריך מאוד את מסירותם של העובדים, ומבין את הקשיים שהם חווים. לסיום, הבטיח שר הכלכלה: "הנחתי את צוות המשרד לסייע להם ככל שניתן, הן בשגרה והן בחירום, כדי להבטיח את המשך הפעולה התקינה של המפעל והעסקים המקומיים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה