בארץ

"צריך להיות אפס מיוחד מאוד": המודעה הפוליטית שעוררה סערה

מודעה שפורסמה מטעם מפלגת 'עוצמה יהודית' כנגד ראש השב''כ רונן בר עוררה סערה רבה. חה''כ לפיד: "רק מוקיון לא יציב כמו בן גביר מסוגל באמצע מלחמה, לפרסם מודעה בתשלום נגד ראש השב"כ". יאיר גולן: "אין מפלגה שגורמת כל כך הרבה נזק לביטחון ישראל כמו עוצמה יהודית"
דורון בלוך |  4
רונן בר ואיתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, יונתן זינדל)
מודעה שפורסמה בעיתונים ובאתרי אינטרנט ביממה האחרונה התוקפת את ראש השב''כ רונן בר הטוענת כי הוא נכשל בשביעי לאוקטובר, וכן טוענת כי הינו מוביל את ישראל ל"אסון נוסף", זאת עם קריאת התנגדות ל"עסקה מופקרת", דבר המקשר בין עיסוקו של בר בעסקה, לבין השלכה אפשרית של העסקה להבאת אסון.
במודעה, שלכאורה הינה מודעת מחמאה, יכלה להיות ניתנת לוויכוח האם הינה לגיטימית מעצם היותה או שלא. אלא שעל המודעה, חתומה כמפרסם, מפלגת עוצמה יהודית, כאשר העומד בראשה הוא השר איתמר בן גביר, האמון על הבטחון הלאומי. צעד זה, של שר העוסק בבטחון, המפרסם מודעות בצורה בוטה המתקיפות באופן אישי את העומד בראש גוף בטחון רשמי וקריטי במדינת ישראל, גרף כנגד השר בן גביר התקפות וביקורות נוקבות.


המודעה שפורסמה מטען מפלגת 'עוצמה יהודית'
יו''ר האופוזיציה, חה''כ יאיר לפיד הגיב על עניין המודעה "רק מוקיון לא יציב כמו בן גביר מסוגל באמצע מלחמה, בזמן שתושבי הצפון במקלטים וחיילים נהרגים, לפרסם מודעה בתשלום נגד ראש השב"כ, פטריוט ולוחם אמיתי כמו שבן גביר לא היה ולא יהיה לעולם".
יו''ר מפלגת הדמוקרטים יאיר גולן אמר על כך "בשעה שהצפון תחת אש וחיל האוויר משלים מתקפת מנע נגד יעדי חיזבאללה השר לביזיון לאומי ושותפיו חסרי האחריות תוקפים את ראש השב"כ, אין מפלגה שגורמת כל כך הרבה נזק לביטחון ישראל כמו עוצמה יהודית ולעולם נזכור מי הכניס אותם לממשלה".
גם חה''כ נאור שירי (יש עתיד) הגיב בזעם לשר בן גביר על פרסום המודעה המקוממת, ותקף בחריפות "צריך להיות אפס מיוחד מאוד בשביל להפיץ מודעה כזו בזמן מלחמה. אפס כמו איתמר בן גביר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק מוקיון קורא ללכת לבחירות באמצע מלחמה
    חהההי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל אחד יודע מה הבחירות יעשו באמצע מלחמה וממילא השמאל לא יוכל להרכיב ממשלה בלי הערבים וערבים בממשלה שמנהלת מלחמה , הגיוני ?
    סגור
  • 2.
    מה לעשות כשבן גביר צודק ? (ל"ת)
    לבנת חבלה 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • זה עזר לך?
    גם לפיד צודק 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תושבי הצפון כבר יכולים לחזור לבתיהם, ואם לא, אז במי זה תלוי?
    סגור
  • 1.
    רק על זה - כמה שנים ובן גביר מסיים בכלא (ל"ת)
    רונן לא בר 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור