בארץ

"תמצית זכותה וחובתה של ישראל" הנשיא הרצוג בהתייחסות לתקיפת המנע

נשיא המדינה בוז'י הרצוג התייחס לתקיפת המנע הבוקר בלבנון, תוך שמירה על נוסח ממלכתי ומעורפל, ללא אזכור 'ראשי המערכת' או התייחסות למדיניות התקיפות והמשך הלחימה "מחבק את כולכם בתודה ובאהבה"
דורון בלוך | 
יצחק הרצוג (צילום חיים צח)
נשיא המדינה בוז'י הרצוג, התייחס בהצהרה רשמית לפעולה הצבאית שהתרחשה לפנות בוקר (ראשון) בלבנון, בה חיל האוויר הפציץ מתקני שיגור של החיזבאללה, בהם הוכנו מאות טילים שיועדו למתקנים אסטרטגים במרכז הארץ.
הנשיא הרצוג ציין כי "הפעולה הנחרצת בה חזינו לפנות בוקר היא תמצית זכותה וחובתה של ישראל להגן על עצמה ועל אזרחיה מפני איומי הטרור". הנשיא הדגיש את הערכתו ותודתו לצה"ל ולכוחות הביטחון, החירום וההצלה על מאמציהם המתמשכים והאומץ שבהם הם פועלים. הוא שיבח את החיילים על הקרבתם האישית והמחיר הכבד שהם נושאים בהגנה על מדינת ישראל ואזרחיה, ואמר: "זו שוב הזדמנות להודות ולחזק את הבנות והבנים שלנו בצבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון, החירום וההצלה על מאמצים בלתי פוסקים בכל גזרות הלחימה, תוך הקרבה עצומה ומחירים אישיים, לסיכול פעולות נפשעות של אויבנו ולהגנה על מדינת ישראל ואזרחיה". את דבריו סיים באמירה "אני מחבק את כולכם בתודה ובאהבה!".
בנוסף על כך, הנשיא הרצוג פרסם את הודעתו גם באנגלית בחשבון ה-X שלו. פרסום זה באנגלית, מצטרף לשורת הודעות, בהן של שר החוץ ישראל כ''ץ, וכן של יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד. מהלך המעיד על המהלך האסטרטגי בו נוקטת ישראל להסברה והשפעה על דעת הקהל בעולם הן של אזרחים והן של דיפלומטים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה