בארץ

מתקפת המנע: השר ישראל כ''ץ פנה לעשרות שרי חוץ עם מסר חד

שר החוץ ישראל כ''ץ פנה לעשרות שרי חוץ בעולם לאחר מתקפת המנע שביצעה ישראל בלבנון, והדגיש את חשיבות תמיכתם בישראל
דורון בלוך | 
ישראל כ"ץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)

שר החוץ ישראל כ"ץ פנה הבוקר (ראשון) לעשרות שרי חוץ ברחבי העולם בקריאה לתמוך בישראל לנוכח המצב הביטחוני המתוח. בפנייתו, הסביר כ"ץ כי ישראל פעלה למניעת מתקפה נרחבת מתוכננת של ארגון חיזבאללה, שכללה שיגור טילים וכטב"מים לעבר יעדים בשטחה.
 

השר הדגיש כי הפעולה הישראלית נעשתה מתוקף זכותה להגנה עצמית מול "ציר הרשע" בהובלת איראן, שמטרתו המוצהרת היא השמדת ישראל. כ"ץ ציין כי ישראל אינה מעוניינת בהסלמה למלחמה כוללת, אך תגיב בהתאם להתפתחויות בשטח.
 

בפנייתו, הבהיר שר החוץ כי ישראל תפעל בעוצמה נגד כל גורם שיאיים עליה. וקרא לשרי החוץ להביע תמיכה בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני איראן וארגוני הפרוקסי שלה, ובראשם חיזבאללה. המסר של כ"ץ מגיע על רקע מתיחות גוברת בגבול הצפון ובמזרח התיכון בכלל, כאשר ישראל מתמודדת עם איומים מצד ארגונים שונים באזור. הפנייה לקהילה הבינלאומית משקפת את מאמציה של ישראל לגייס תמיכה דיפלומטית במצב הביטחוני המורכב.
 

השר כ''ץ הדגיש את חשיבות התמיכה הבינלאומית בישראל בשעה זו, כאשר המדינה נאלצת להתמודד עם איומים מתמשכים על ביטחונה. כ"ץ הבהיר כי ישראל תמשיך לפעול בנחישות להגנת אזרחיה ושטחה, תוך שמירה על זכותה להגנה עצמית המעוגנת במשפט הבינלאומי.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה