בארץ

טלי גוטליב יוצאת נגד נתניהו: "עוד הנחיה מטורללת"

רה''מ נתניהו הנחה את השרים וחברי הקואליציה שלא להתראיין עד להודעה חדשה. חה''כ טלי גוטליב לא התחברה לרעיון, והסבירה "במקום להתראיין לתת הסברים לדרוש ניצחון ולחזק את עם ישראל, נשאיר את האולפנים לתעמולה תבוסנית מחלישה"
דורון בלוך | 
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
לאחר התקיפה הישראלית מוקדם יותר הבוקר (ראשון) בפעולה ממוקדת בלבנון לסיכול ירי מאות טילים, כינס רה''מ נתניהו את הקבינט המדיני בטחוני, ולאחר מכן הוציא הנחייה לשרי הממשלה וכן לחברי הכנסת בקואליציה לעוצר ראיונות עד הודעה חדשה.

אלא שחברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד לא התחברה להחלטת רה''מ נתניהו, והבהירה כי לא תשתף פעולה עם ההחלטה "עוד הנחיה מטורללת לעוצר ראיונות בליכוד. במקום להתראיין לתת הסברים לדרוש נצחון ולחזק את עם ישראל, נשאיר את האולפנים לתעמולה תבוסנית מחלישה".
עוד הבהירה גוטליב "אני כדרכי אינני מקבלת על עצמי עוצר ראיונות ודורשת להמשיך לתקוף את חיזבאללה. כל הכבוד על מניעת תקיפת המרכז. אך הארץ המרהיבה שלנו היא לא רק מדינת תל אביב. זו העת להמשיך לתקוף את חיזבאללה ללא רחם עד להכנעתו. גם כך חיכינו יותר מדי. ה׳ ישמור על לוחמינו הגיבורים ומי יתן וההנהגה באומץ תוביל אותנו לנצחון. אין תירוצים להפסקת תקיפת חיזבאללה".
את דבריה סיימה חה''כ גוטליב באמירה "אני קוראת לשרי הממשלה לחזק את העם והצבא בשעת המלחמה ולא להותיר מקום לתבהלה מיותרת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה