בארץ

לראשונה מאז ה7.10: האו''ם יכנס דיון בנושא החטופים

מועצת הבטחן של האו''ם תתכנס לדו בעניין החטופים, זאת לראשונה מאז פרוץ המלחמה. השגריר דנון: "לדרוש את שחרורם המיידי של החטופים.״
דורון בלוך |  1
דני דנון (צילום ויקיפדיה)
מועצת הביטחון של האו״ם צפויה להתכנס מחר (רביעי) לראשונה לדיון בנושא החטופים. זאת בעקבות פנייה של שגריר ישראל לאו״ם דני דנון לאחר הרצח הברברי של ששת החטופים.  בהמשך לפנייתו של השגריר דנון, המדינות ארה״ב בריטניה וצרפת החברות במועצה ביקשו את כינוסה של המועצה.  כינוס המועצה יהיה הדיון הרשמי הראשון של מועצת הביטחון בנושא החטופים. 
כזכור, מאז פרוץ המלחמה, ניהלו השגריר דאז גלעד ארדן וכן לאחריו עם כניסתו לאחרונה השגריר דנון  מאבק עיקש מל האו''ם, זאת מול עמדותיו של האו''ם ובמיוחד של מזכ''ל האו''ם   אנתוניו גוטרס. זאת לאחר שהכניס את צה''ל לרשימה השחורה לצד ארגוני טרור כדוגמת דאעש, וכן גינו את פעולת צה''ל במצע 'מחנות קיץ' לסיכול הטרור ביו''ש. על כן, כינוס דיון זה, הינו צעד חשוב בעיסוק בחטופים עצמם.
שגריר ישראל לאו״ם דני דנון אמר על כך: ״לאחר 11 חודשים מיום חטיפתם של מאות אזרחים תמימים בהחלט הגיעה השעה לדיון של מועצת הבטחון בנושא חשוב זה. אני מודה לנציגי ארה״ב בריטניה וצרפת שפנו לכינוס הדיון במועצה. מועצת הבטחון חייבת לגנות את ארגון הטרור חמאס ולדרוש את שחרורם המיידי של החטופים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארגון של אנטישמים ושונאי ישראל ויהודים (ל"ת)
    שי 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור