בארץ

השגריר דנון עונה למזכ''ל האו''ם, ומשליך את האשמה לאיראן

שגריר ישראל באו''ם דני דנון הגיב לגינוי המזכ''ל את פעילות צה''ל במבצע 'מחנות קיץ', ומעביר את האשמה לאיראן "ישראל אינה יכולה לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין למחזות של אוטובוסים ובתי קפה שמתפוצצים במרכזי ערים"
דורון בלוך | 
דני דנון (צילום ארז חרודי)
לאחר שמזכ''ל האו''ם אנתוניו גוטרס התבטא כנגד פעילות צה''ל ביהודה ושומרון, וגינה את מבצע 'מחנות קיץ' בו צה''ל מחסל מבוקשים ומסכל כוונות טרור ביו''ש, וכן קרא 'לסיום הכיבוש ולהגעה לפתרון מדיני שיבוסס על פתרון שתי המדינות' וכן 'לעצירת האלימות', כפי שמובא כאן בהרחבה,  שגריר ישראל לאו''ם הנכנס דני דנון השיב לו.
בדבריו, אמר דנון "מאז ה-7 לאוקטובר איראן פועלת במרץ כדי להכניס ליהודה ושומרון אמצעי חבלה מתוחכמים שמיועדים להתפוצץ במרכזי הערים בישראל"  והוסיף לתזכר פיגועי עבר גדולים שקרו בישראל בגלל טרור שהגיע מתוך פעילי טרור שהגיעו מתוך שטח המדינה "מדינת ישראל אינה יכולה לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין למחזות של אוטובוסים ובתי קפה שמתפוצצים במרכזי ערים".
עוד הוסיף השגריר דנון להבהיר באופן נחרץ על המשך כוונת ישראל להמשיך בפעילות זו "פעילות כוחות צה״ל ביו״ש מיועדת למטרה ברורה של סיכול פיגועים ופעולות טרור בטרם יציאתם לפועל בהכוונה איראנית".
משמעות דברים אלו של דנון, מעבר להגנה על האינטרס הישראלי והצדקת פעולתו, הינה הטלת האשמה על איראן, הפועלת מאחורי הקלעים  להגברת וחימוש הטרור ביו''ש. נזכיר, כי איראן הינה מדינה החברה באו''ם, שאת פעילותה המזכ''ל גוטרס לא גינה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה