בארץ

השגריר דנון בפניה דחופה: "על האו''ם לאכוף את החלטתו"

שגריר ישראל באו''ם דני דנון שיגר פניה דחופה לנשיא מועצת הבטחון בבקשה לגנות את תוקפנות החיזבאללה ולפעול לאכיפת החלטה 1701 - "בפרט בשבוע בו מתחדש מנדט יוניפי״ל"
דורון בלוך | 
דני דנון (צילום ארז חרודי)
שגריר ישראל לאו''ם דני דנון, שהחל את כהונתו השנייה בשבוע שעבר, פנה בפנייה דחופה לנשיא מועצת הבטחון של האו''ם, זאת בבקשה לגנות את תוקפנות החיזבאללה, וכן לפעול לאכיפת מועצת הבטחון של האו''ם, החלטה 1701, האומרת כי ישנו צורך בפריסת כוחות חמושים של האו''ם וכן כוחות של צבא לבנון באזור דרום לבנון, זאת על מנת למנוע מארגון החיזבאללה לפעול בשטח זה.
בדבריו, נימק השגריר דנון "מדינת לבנון וארגוני הטרור של חיזבאללה שפועלים תחת חסותה של איראן נושאים באחריות המלאה להסלמה במצב הבטחוני בגבול הצפון. הפעולות האלה יצאו לפועל כחלק מאסטרטגיה רחבה מצד גרורותיה של איראן להשמיד את ישראל באמצעות מתקפה במספר חזיתות".
כמו כן התייחס דנון למתקפת המנע אמש (ראשון): "מתקפת חיזבאללה שתוכננה נגד ישראל לבוקר 25.8 מוכיחה באופן חד משמעי את קיומם של מאגרי הנשק בדרום לבנון תוך הפרה ברורה של החלטה 1701 של מועצת הביטחון ומהווה תזכורת לאיום הבטחוני איתו מתמודדים אזרחי ישראל מזה 11 חודשים. זו תזכורת גם לצורך הדחוף בפירוק חיזבאללה וארגוני הטרור באיזור מנשקם".
בסיום דבריו הבהיר "ישראל נקטה בצעדים הנחוצים להגנה על אזרחיה ועל המועצה לגנות בכל תוקף את חיזבאללה על מעשי התוקפנות שלו נגד ישראל בפרט בשבוע בו מתחדש מנדט יוניפי״ל ולאכוף את החלטת 1701".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה