בארץ

דני דנון חוזר לאו''ם: זה מה שיגיד בנאומו הראשון

שגרירי ישראל באו''ם הנכנס דני דנון ישא את נאומו הראשון במועצת הביטחון, שם יתקוף את התנהלות האו''ם ושתיקתו בעניין מתקפת החמאס על ישראל: "אני חוזר למוסד שעדיין נותר אובססיבי ומוטה נגדנו, אך הפך להיות חסר מצפון מוסרי"
דורון בלוך | 
דני דנון (צילום ארז חרודי)
חה''כ לשעבר דני דנון ישא היום את נאומו הראשון, עןם כניסתו לתפקיד זו בפעם השנייה כשגריר ישראל באו''ם. את הנאום ישא דנון במועצת הבטחון של האו''ם, שם יתייחס להתנהלות האו''ם בנושא המלחמה בישראל.
דנון, הנכנס לקדנציה שנייה כשגריר ישראל באו''ם לאחר הפסקה בה שימש גלעד ארדן כשגריר, חוזר לאו''ם בתקפה בה יחסי ישראל עם האו''ם מורכבים מאי פעם, וכן עליו לייצג את ישראל במלחמת התדמית והמודעות מול העולם כולו. ועל כן מתכוון דנון לגשת לנאומו בתוקפנות אל מול האו''ם על שתיקתם וחוסר המעש שלהם בעניי המלחמה והמתקפה הנוראית על ישראל על ידי החמאס.
"אני חוזר למוסד שעדיין נותר אובססיבי ומוטה נגדנו, אך הפך להיות חסר מצפון מוסרי" אומר דנון זמן קצר לפני נאומו הראשון "כל אדם בר דעת היה מצפה ממועצת הביטחון לפעול באופן מיידי ונחרץ למען הנרצחים והחטופים, לגנות את מרחץ הדמים, ולתמוך במאמצים שלנו לחסל את חמאס. אך גם ביום ה-321 לטבח, כל מה שאנחנו שומעים הוא שתיקה רועמת. אפילו ביום הבינלאומי לזכר קורבנות הטרור בעולם". ומבהיר בצורה חד משמעית "בנאומי אתקוף בחריפות את שתיקת האו״ם, ואגנה את חוסר המעש של המועצה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה