בארץ

תערוכת האו''ם ליום הבינלאומי לזכר קורבנות הטרור - ללא ישראל

לקראת יום הזכרון הבינלאומי לזכר קורבות הטרור שיצוין מחר, מוצגת באו''ם תערוכה בנושא. כאשר אין אזכור לישראלים. השגריר ארדן: "אין מקום יותר רקוב ומעוות מוסרית מאשר האו''ם. לדרוש את סגירת ופירוק המקום הזה, ופתיחת גוף חדש"
דורון בלוך | 
גלעד ארדן (צילום אריה לייב אברמס/פלאש 90)
מחר (רביעי) יצויין היום הבינלאומי לזכר קורבנות הטרור. לקראת יום הזכרון, הוכנה מטעם האו''ם תערוכה המוצגת לקהל המבקרים. אלא שבתערוכה אין אזכור לאף קורבן טרור ממדינת ישראל.
שגריר ישראל באו''ם היוצא, גלעד ארדן, אמר על כך: "אני עומד כאן בכניסת המבקרים לאו''ם, המקום בו כל מגיע לסיור עובר, והנה מחר האו''ם מציין את היום הבינלאומי לזכרון הטרור, ויהיו כאן דיונים רמי דרג. ויש כאן תערוכה בכניסת המבקרים, כדי להזכיר לכולנו את קורבנות הטרור מהפיגועים ברחבי העולם. החל מפיגועים המוכרים כמו אסון התאומים ועד פיגועים באינדונזיה".
"אבל מה אין כאן?" שואל ארדן ברטוריות ועונה "אין כאן שום פיגוע שנעשה על ידי פלסטינים כנגד ישראלים. אנחנו עוד מעט מציינים שנה לטבח ולפיגוע הטרור הכי גדול שבוצע ביהודים וישראלים מאז השואה. אבל האו''ם לא חושב שזה צריך להיות מוצג כאן על הקירות של האו''ם".
עוד ממשיך ארדן לומר "אבל מה כן האום הצליח למצוא? הפתעה! הצליחו למצוא פלסטינית, קורבן טרור, באופן מטעה כתוב פה 'פלסטין' כדי שיחשבו שהיא נפגעה בישראל. אבל כשקוראים את האותיות הקטנות, מסתבר שהיא בכלל נפגעה בפיגוע בניו זילנד".
את דבריו סיים השגריר ארדן באמירה "לכן אני אומר, אין מקום יותר רקוב ומעוות מוסרית מאשר האו''ם. וכולנו חייבים להתאחד להסביר זאת בכל רחבי העולם. לדרוש את סגירת ופירוק המקום הזה, ופתיחת גוף חדש שמייצג באמת ערכים נעלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה