בעולם

ארדן בנאום פרידה נוקב מהאו''ם: "המקום המעוות הזה". צפו

שגריר ישראל באו''ם גלעד ארדן מסיים את תפקידו, ובחר באומו האחרון להטיח ביקורת קשה נגד חברי האו''ם "מקווה שיום אחד תבחינו גם אתם בהטיה ובעיוות המוסרי כאן"
דורון בלוך | 
גלעד ארדן (צילום דוברות משלחת ישראל לאום)
בנאומו האחרון באו״ם, שגריר ישראל לאו''ם גלעד ארדן סיים את תפקידו כשגריר, ונשא את נאומו האחרון. בנאומו, בחר ארדן להטיח ביקורת נוקבת בחברות מועצת הבטחון, זאת בזמן שמועצת הביטחון התכנסה הלילה (רביעי) לבקשת אלג'יריה לדיון בנושא תקיפת בית הספר אל-תעבין בעזה. 
בדבריו אמר השגריר ארדן "זו כנראה תהיה הפעם האחרונה שאדבר בפניכם כשגריר ישראל, למרות שאין לדעת, אולי עוד תכנסו דיון נוסף בעקבות פרופגנדה של ארגוני טרור, לכן חשוב לי להשאיר אתכם עם האמירה הזו: ייצגתי את מדינתי בגאווה עצומה! ישראל היא המדינה המוסרית בעולם ובטח כאן במקום המעוות הזה". והוסיף  "ישראל צריכה לזכות פה לשבחים והפלשתינים לקבל גינויים! אבל עד שתראו את האמת: עם ישראל חי!״ 
 
נאום ארדן. קרדיט: דוברות
בדבריו הטיח בביקורתיות בחברי האו''ם אני מקווה שיום אחד תבחינו גם אתם בהטיה ובעיוות המוסרי כאן, ואני מתפלל שתראו את האמת: ארגוני טרור ומשטרים עריצים יש לגנות! לא להגן עליהם כפי שאתם עושים! וישראל צריכה לזכות כאן לשבחים, אנחנו שומרי הסף של הציוויליזציה! " וסיים באמירה "אך עד אז- עם ישראל חי!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה