בארץ

השגריר ארדן נגד החלטת האג: "נפעל כדי לרוקן אותה מתוכן"

שגריר ישראל לאו''ם געד ארדן הגיב להחלטת האו''ם כנגד פעילות מדינת ישראל בשטחים, וקורא לארה''ב לפעול בעניין, ולישראל לנקוט בתגובה בפעולות כנגד האו''ם "להעביר מסר חד וברור, שלהמשך ההטייה והניצול של האו״ם נגד ישראל- יהיה מחיר. ״
דורון בלוך | 
גלעד ארדן (צילום אריה לייב אברמס/פלאש 90)
לאחר החלטת בית הדין הבינלאומי לצדק בהאג כי  על פי חוות הדעת הפעולות של מדינת ישראל ב'שטחים הפלסטינים הכבושים' הינם מהווים הפרה של המשפט הבינלאומי, שגריר ישראל לאו''ם, גלעד ארדן הגיב להחלטה.
״ההחלטה המעוותת והאנטי מוסרית של בית הדין מצטרפת לשורה ארוכה של החלטות האו״ם, מוסדותיו וארגוניו כנגד ישראל" טועןם השגריר ארדן ומוסיף "חוות הדעת אינה בעלת תוקף מחייב ואנחנו נפעל כדי לרוקן אותה מתוכן ולוודא שלא יהיו לה שום השלכות מעשיות בשטח".
בדבריו פנה ארדן גם לארצות הברית, לה יש וטו במועצת הבטחון של האו''ם, ויכולה להשפיע נחרצות על השלעות העניין "אין לי ספק שארצות הברית תטיל וטו על כל החלטה אנטי ישראלית שתובא למועצת הבטחון בעקבות החלטת בית הדין". 
בדבריו, טען ארדן כי על מדינת ישראל לפעול מצידה גם כנגד "עלינו לנקוט צעדים חסרי תקדים כנגד האו״ם, כגון סגירת מתחם האו״ם בירושלים וגירוש ראשי הסוכנויות המוצבים בישראל, כדי להעביר מסר חד וברור, שלהמשך ההטייה והניצול של האו״ם נגד ישראל- יהיה מחיר. ״
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה