בארץ

ארדן יתריע בפני מועצת הבטחון באו''ם: "אתם הבאים בתור"

השגריר גלעד ארדן ינאם בפני מועצת הבטחון של האו''ם, ויתמקד באיראן, זאת בוכח השתתפות מ''מ שר החוץ האיראני בדיון ״אין עוד שום מדינה חברה באו"ם שסופרת לאחור את ימיה של מדינה אחרת"
דורון בלוך | 
גלעד ארדן (צילום אריה לייב אברמס/פלאש 90)
שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן ינאם היום בערב (רביעי) בדיון מיוחד בנושא המצב במזרח התיכון של מועצת הביטחון של האו''ם,  שמתקיים בהשתתפות שרי החוץ של רוסיה ואיראן ויתקוף את המועצה על שתיקתה נוכח תכניתה הגלויה של איראן להשמיד את ישראל.
רוסיה, נשיאת מועצת הבטחון התורנית, בחרה לקיים את הדיון בדרג של שרים ושר החוץ של רוסיה, לברוב, יישב בראש הישיבה. בתוך כך ישתתפו שרי החוץ של רוסיה, איראן, הונגריה, שוויץ, ולבנון, וראש מטה המזכ״ל יתדרך.
השגריר ארדן ינאם בפתח הדיון ויתמקד באיראן בעקבות הבחירות שהתקיימו בה לאחרונה ולאור נוכחות מ״מ שר החוץ האיראני בדיון היום ויתריע בפני המועצה: "אל תלכו שולל אחרי שקר ה״בחירות״ באיראן והנשיא ה״רפורמיסט״ שנבחר בהן. הוא בסך הכל עוד ״בובה על חוט״ שמפעיל אייאתוללה חמינאי. זה שקורא להשמדת ישראל ועומד מאחורי טרור ורצח בכל רחבי העולם.״
בנוסף על כך, השגריר ארדן יציג בדיון את תמונת השעון שהציב המשטר האיראני בטהרן ובו הספירה לאחור עד לחיסולה של ישראל ויקרא למועצה להחרים את נציגי איראן באו״ם ולדרוש מאיראן להפסיק לקרוא ולפעול להשמדת ישראל, ויעביר את המסר: ״אין עוד שום מדינה חברה באו"ם שסופרת לאחור את ימיה של מדינה אחרת כפי שעושה איראן לישראל. אם מועצת הביטחון לא תעשה דבר נוכח האובססיה של איראן להשמדה והרס אז המועצה הזו תאבד אפילו את יכולתה להעמיד פנים שהיא כוח למען השלום. אם העולם יתעלם מהטרור האיראני ומקריאות מפורשות להשמדת עמנו - אז אתם תהיו הבאים בתור".
כמו כן, לדיון ישנה משמעות נוספת, זאת מאחר ומחר יצויין 30 שנה לפיגוע של איראן וחיזבאללה בבניין הקהילה היהודית בארגנטינה בו נרצחו 85 אזרחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה