בארץ

ארדן נגד מזכ''ל האו''ם: ''החלטתו האנטישמית תושלך לפח הזבל''

שגריר ישראל באו''ם גלעד ארדן הגיב לדוח של מזכ''ל האו''ם על כך שהכניס את צה''ל לרשימה השחורה: ''החלטה מתועבת ובזויה של מזכ״ל שונא ישראל'', וקרא לו ''להתפטר עוד היום
דורון בלוך |  1
גלעד ארדן (צילום אריה לייב אברמס/פלאש 90)
לאחר שמזכ''ל האו''ם אנטוניו גוטרש, הכריז כי יכניס את ישראל ''לרשימה השחורה'' לצד ארגונים כמו אל קעידא, כפי שהבאנו כאן, שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן הגיב לדו״ח המזכ״ל שהוצג היום (חמישי) ושהכניס את צה״ל ל״רשימה השחורה״ של מדינות הפוגעות בילדים.
''החלטת המזכ״ל לכלול את הצבא המוסרי בעולם יחד עם ארגוני טרור ומפרי זכויות אדם היא החלטה מתועבת ובזויה של מזכ״ל שונא ישראל, שמשרת בהתנהלותו דיקטטורים ורוצחים וייזכר בהיסטוריה כמזכ״ל כושל שדרדר את  האו״ם לשפל של כל הזמנים''. אמר ארדן ''הדו״ח המעוות שהוצג רק יגרום לפגיעה רבה יותר בילדים ברחבי העולם, כיוון שהוא למעשה נותן תמריץ למחבלים להשתמש בילדים ובני נוער למטרות טרור ולהסתתר מאחוריהם באמצעות שימוש בבתי ספר ובבתי חולים''.
עוד הוסיף ארדן ''המזכ״ל מתעלם לחלוטין מהמציאות הבלתי נתפסת איתה מתמודד צה״ל ומתבסס על נתונים שקריים של ארגון טרור עם אידיאולוגיה נאצית. שום דו״ח ושום החלטת מזכ״ל לא ימנעו מישראל להגן על אזרחיה''.
בסוף דבריו אמר ארדן ''אני קורא שוב למזכ״ל להתפטר עוד היום. החלטתו האנטישמית תושלך לפח הזבל של ההיסטוריה''.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מידע חסר!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאנשים לא יודעים זה שלפני האו"ם היה חבר הלאומים והוא הוקם אחריי מלחמת העולם ה-1, אבל אחריי זמן קצר התפרק בגלל שלא יכל לייצג את המדינות שהפסידו במלחמת העולם ה-1 ולכן, לא היה אובייקטיבי בשיקוליו והתוצאה שהוא התפרק!!!!
    סגור