ויראלי

אופירה אסייג מתפרצת בזעם: "באמת תודה חוצפנים"

אסייג כתבה בחשבון הת'רדס שלה: "הערב צפוי להתפרסם דוח שליחת האו"ם בנושא מעשי האונס והפגיעות המיניות של מחבלי חמאס בטבח 7 באוקטובר. כפי שזה נראה דוח האו"ם קובע את רוב מה שבישראל ביקשו להוכיח. לפי גלעד ארדן מדובר על הכרה ראשונה של האו"ם. באמת תודה חוצפנים"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שלקחה חלק בקמפיין חדש של מטה משפחות החטופים לרגל יום האישה הבין-לאומי מביא למסך יותר מ-10 נשים מובילות בחברה הישראלית שקוראות: "להחזיר את החטופות הביתה עכשיו, כי אין מחיר לחופש שלהן", ומבהירות: "אם הן לא שבות, אנחנו לא שוות", אופירה אסייג משמיעה ביקורת קשה.
אסייג כתבה בחשבון הת'רדס שלה: "הערב צפוי להתפרסם דוח שליחת האו"ם בנושא מעשי האונס והפגיעות המיניות של מחבלי חמאס בטבח 7 באוקטובר. כפי שזה נראה דוח האו"ם קובע את רוב מה שבישראל ביקשו להוכיח. לפי גלעד ארדן מדובר על הכרה ראשונה של האו"ם. באמת תודה חוצפנים"
 
עוד היא כתבה באינסטגרם: "יום האישה הבינלאומי 2024: 19 נשים בשבי חמאס והעולם שותק. אם הן לא שבות, אנחנו לא שוות. נעמה, אמילי, ג׳ודי, נועה, רומי, ארבל, כרמל, מיה, עדן, ענבר, דורון, לירי, שירי, דניאלה, עפרה, שני, קרינה, עמית ואגם. כל ההצלחות של כולנו לא שוות וחסרי משמעות כשיש 19 נשים בשבי חמאס. Bring them home now".

משתתפות בקמפיין: השופטת דורית בייניש, נשיאת בית המשפט העליון בדימוס, אופירה אסייג, עיתונאית, מנחת טלוויזיה ורדיו, גילה אלמגור, שחקנית, פרופ׳ יפעת ביטון, מומחית לאלימות מגדרית, נשיאת האקדמית אחוה, רננה רז, כוריאוגרפית ושחקנית, יפה בן דויד, מזכ״לית הסתדרות המורים.
עוד השתתפו: השופטת סביונה רוטלוי, סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בת״א בדימוס, נטע אחיטוב, עיתונאית, עינת שרוף, זמרת ושחקנית, ⁠אל״מ (מיל.) רות שהם, מנכ״לית האוניברסיטה הפתוחה, מהרטה ברוך רון, פעילה חברתית, מנכ״לית עמותת 51, ⁠טליה פלד קינן, עיתונאית ומגישת טלוויזיה ואסי לוי, שחקנית, מוזיקאית ובמאית.
הסרט שהושק לרגל הקמפיין, בבימויו של אריאל מרגלית, שאף כתב את התסריט, נפתח בהכרזה מצמררת - ״השנה יש רק 19 סיבות לציין את יום האישה הבינלאומי: נעמה, ג׳ודי, נועה, רומי, ארבל, כרמל, מיה, עדן, ענבר, דורון, לירי, דניאלה, שירי, שני, קרינה, עמית, אגם, עפרה, אמילי - שמות 19 החטופות שבשבי חמאס מאז 7 באוקטובר.
בהמשך הסרט, הנשים המובילות בחברה הישראלית אומרות: "כל עוד שהן לא פה אין לנו מה לחגוג. כל ההישגים, כל ההצלחות, של כולנו  - חסרי משמעות כשיש 19 נשים, כמונו, בשבי חמאס".
המפיקה של הקמפיין היא לי שירה,  הצלם: אייל בן יעיש,  מי שערך את הקמפיין הוא דובב אלפרסון, אורי פרידן אחראי על הסאונד, על המיקס אחראי אורי גלאון. הקמפיין צולם בבר מלון אימפריאל בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה