תרבות ופנאי

גיא זוארץ חושף את הודעת הוואטסאפ המצמררת: "תישאר חזק"

מנחה האח הגדול, גיא זוארץ, חושף את רגעי הכאב בו נחשף להירצחו של אחיינו עילי ברעם ב-7 באוקטובר והודעת הוואטסאפ המצמררת שקיבל בזמן הטיסה מיעל בר זוהר רעייתו שהודיעה לו על הנורא מכל
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום מסך רשת 13)
המגיש ומנחה האח הגדול ברשת 13, גיא זוארץ, שיתף בתקופה האחרונה יחד עם רעייתו יעל בר זוהר, על הכאב שחוו עם דבר הירצחו של עילי ברעם אחיינה של יעל ב-7 באוקטובר במסיבת נובה, ועתה הוא חושף את הדרמה המשפחתית סביב המקרה הכואב.
בריאיון בעיתון שבע לילות בידיעות אחרונות, חושף זוארץ כיצד בני הזוג קיבלו את הבשורה הקשה בעת חופשה משפחתית בחו"ל בסיישל, וכבר בדרך חזור בטיסה לפרנקפורט הם כבר הבינו שהוא נעדר.
בר-זוהר קיבלה את הבשורה הקשה במטוס ובהודעת וואטסאפ אחת היא ביקשה ממנו את הדבר הקשה מכל: "מאמי הוא מת", כתבה בר-זוהר לזוארץ, והוסיפה: "אני מבקשת ממך לא להתפרק, תישאר חזק מול הילדים". בשדה התעופה, אספו בני הזוג את הילדים ואמרו להם בלחש: "אמא ואני מאוד מצטערים לספר לכם שעילי נפטר".
 
גיא זוארץ נשבר בבכי בשידור חי: "הזמן לא ריפא". צילום: רשת 13
לפני כחודש שיתפה בר-זוהר את תחושותיה הכואבות על לכתו של אחיינה: "לא יכולה לתאר את הכאב. אני אוהב אותך עילי שלי לנצח, אתה מנסה לגדל ילדים, שיישארו תמימים וטובי לב, ואז ביום אחד, השמיים נופלים, וזהו, כל מה שהיה כבר לא יהיה, שלום לתמימות".

זוארץ שיתף אף הוא את כאבו האישי: "אתה חסר לי עילי, החיוך שלך שקורע לבבות, הריח שלך, הנוכחות והאישיות שלך, שהיה בה תמיד משהו מהנצח, משהו מהאינסוף". על המצב במדינה ואופק הלחימה, הוסיף זוארץ גם את עמדתו: "מה אני אגיד לך נשמה שלי, לא טוב פה מאז שהלכת, העסק מסתבך המדינה מדשדשת לא החלטית, העגלה נוסעת אין עצור. כל אלה שאחראים למותך עדיין יושבים במקומם, נוסעים במכוניות השרד שלהם וחוגגים תכף עצמאות בלשכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה