בעולם

דני דנון חוזר לקדנציה שניה באו''ם, וזו מטרתו הראשית

חה''כ דני דנון יחל את כהונתו כשגריר ישראל באו''ם, ומצהיר על מטרתו בתפקיד: "להילחם על האמת של ישראל, להוריד את הכפפות מול האויבים שלנו, ולחשוף את האמת לגבי הרשות הפלשתינית"
דורון בלוך | 
דני דנון (צילום ויקיפדיה)
לאחר ששגריר ישראל באו''ם גלעד ארדן סיים את כהונתו וישוב ארצה, השר לשעבר, חה''כ דני דנון יתמנה במקומו לתפקיד, וייצג את מדינת ישראל בפני האומות המאוחדות, בעת הקשה ביותר למדינת ישראל בתדמיתה מול העולם.
טרם כניסתו לתפקיד בפועל, פרסם היום (שישי) דנון בחשבון ה-X שלו על כך "אני חוזר לתפקיד שגריר ישראל באו"ם בחרדת קודש ובתחושת שליחות. זו ההזדמנות שלנו להילחם על האמת של ישראל מול אומות העולם ולהוריד את הכפפות מול האויבים שלנו באו"ם".
בדבריו הצהיר גם על מטרתו בתפקיד "בכוונתי לחשוף את האמת לגבי הרשות הפלשתינית, שעד היום לא גינתה את אירועי ה-7 באוקטובר. מי שלא גינו את הטבח - יקימו מדינה פלשתינית? זו תהיה מדינת חמאס. לא ניתן לזה לקרות".
כזכור, חה''כ דנון כיהן בעבר כשגריר ישראל באו''ם בשנים 2015-2020, אז במסגרת תפקידו העלה לעצרת הכללית הצעת גינוי לחמאס, הצעה שקיבלה תמיכה מעשרות מדינות, אך לא את הרוב הנדרש בכדי שההצעה תעבור.
השגריר גלעד ארדן מסיים בזאת תפקידו, לאחר ארבע שנים. כזכור, בנאומו האחרון התבטא בחריפות כנגד התנהלות האו''ם כלפי ישראל בזמן המלחמה. ארדן ישוב ארצה בקרוב, זאת לאחר שהודיע על פרישתו היא ''משיקולים משפחתיים'', וכרגע לא חשף את כוונתו על המשך דרכו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה