בעולם

אבו מאזן ייפגש היום עם פוטין: אלה הנושאים שידונו עליהם

יו''ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ייפגש היום עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בכדי לדון על מצב המלחמה בישראל והמצב ההומניטרי ברצועת עזה, וכן על 'שיתופי פעולה הדדיים' בין הצדדים
דורון בלוך | 
אבו מאזן ופוטין (צילום AFP)
לאחר שהרשות הפלסטינית דחתה את ההצעה הישראלית לניהול מעבר רפיח שישמש כמסדרון הומניטרי לרצועת עזה, כפי שהבאנו כאן בהרחבה, היום (שלישי) יגיע יו''ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן (מחמוד עבאס) לפגישה בקרמלין, שם ידון עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין על הנושאים הקשורים למלחמה.
על פי הודעת הקרמלין, הנשיא פוטין יקיים היום שיחות מחמוד עבאס. פרט מעניין הוא, שאת עבאס הקרמלין מכנה 'נשיא מדינת פלסטין'. ולפי הקרמלין ''ישהה ברוסיה לביקור רשמי".
עוד נמסר מהקרמלין, כי בנוסף לדיון בנושאים אקטואליים על המשך פיתוח שיתוף הפעולה ההדדי, עבאס ופוטין ידונו במצב המזרח התיכון ''לאור ההחמרה הנוכחית של הסכסוך הפלסטיני - ישראלי, והאסון ההומניטרי חסר התקדים ברצועת עזה''.
כזכור, רוסיה גינת את חיסולו של איסמעיל הנייה באיראן, ואף קראה למדינות המערב לעסוק בהקמת מדינה פלסטינית. כמו כן רוסיה קראה בעת האחרונה 'לכל הצדדים' להפסיק לערער את היציבות במזרח התיכון, זאת בעת שהיא מנהלת כנגד אוקראינה את אחת המלחמות הגדולות שידעה העת האחרונה.
בנוסף, על פי דיווחים זרים, ביקורו של אבו מאזן ברוסיה צפוי להיות עד יום רביעי, כאשר לאחר מכן ימשיך מרוסיה לביקור מטורקיה, שם ייפגש עם הנשיא ארדואן לדיון על המצב המלחמתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה