תקשורת ומדיה

דרמה בגלגלצ: המגישה קטעה את השידור ויצאה מהאולפן

השדרנית בתחנת הרדיו המואזנת חושפת תגובה שקיבלה מאחד המאזינים שגרמה לה לבצע פעולה חריגה 
מערכת ice | 
גלגלצ (צילום shutterstock)
מגישת התוכנית היומית בגלגלצ, ליהיא שפרבר, מפרסמת תגובה קשה שקיבלה מאחד ממאזיני התוכנית. 
בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות אתמול (רביעי) חושפת השדרנית כי מאזין כתב לה: "זאת את בגלגלצ שחופרת ברדיו ובא לי לשבור את הרדיו עד שאת נותנת לשיר להתחיל?". בסרטון נראית שפרבר המומה מהתגובה ויוצאת באמצע השידור מהאולפן, מדובר כמובן בסרטון הומוריסטי שככל הנראה הפיקה בשיתוף פעולה עם התחנה.
בסרטון שפרבר אומרת: "לא לא סליחה, אני מפסיקה. ביי, זהו" ואז יוצאת מהאולפן. בנוסף היא צירפה לסרטון את הטקסט: "השדרנית עזב/ה את הקבוצה".
 
@lihi_shper Replying to @S השדרנית עזב/ה את הקבוצה #רדיו #טוקבקיסטים #תגובות #פוריוכיאנחנוחיילים #פוריוכיאנחנוחיילות #גלגלצ #גליצהל #חיילים #שידורים ♬ original sound - ליהיא שפרבר | קולות החיילים

נזכיר כי בתחילת החודש כוכב הרשת אורן להב חשף כי הוא מתכונן להתגייס לגלי צה"ל או גלגלצ. העוקבים כמובן הגיבו לו שמדובר באותו המקום, אפילו חיילת ששירתה שם אמרה לו. "מה אני רוצה לעשות בצבא? אני רוצה להיות או בגלי צה"ל או בגלגלצ", אמר להב ולאחר מכן הוסיף "חשוב לי מאוד לשרת בצה"ל כמו שאתם יודעים". 
העוקבים לא חסכו בתגובות עוקצניות: אחד מהם כתב לו "אתה רוצה ללכת לצה"ל או לצבא?". אחר כתב "אני מתלבט אם להתגייס למג"ב או למשמר הגבול", עוד מגיב כתב "אני רוצה לאכול פסטה או ספגטי". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה