בארץ

טלי גוטליב נגד צמרת צה"ל: "הייתי יורקת בבוז לרצפה"

חברת הכנסת הגיבה לכתבה שטענה כי גורמים בצבא מעריכים שיתכן והחטופים נהרגו מאש כוחותינו. "מישהו ממש משתדל לפגוע ברוח הלוחמים", הזדעקה, "מנסים לקדם נרטיב של סיום מלחמה בטרם ניצחון ולגרום ללחץ ציבורי לעסקה מופקרת"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב הגיבה לפרסום ב-N12 על פיו בצמרת הצבא מעריכים כי חלק מהחטופים שגופותיהם חולצו היום נהרגו בעקבות אש צה"ל. בפוסט שפרסמה בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר) כתבה חברת הכנסת כי מדובר ב"תדרוך שערורייתי וחסר אחריות". את האשמה על הכותרת היא מטילה על צמרת צה"ל.
לדבריה, המטרה בפרסום הדברים היא הבהלת הציבור הישראלי על מנת לגרום לו ליצור לחץ לקידום עסקת החטופים, לה היא קוראת "עסקה מופקרת". "דו"צ מתדרך כי להערכת צה"ל חלק מהחטופים נהרגו מאש צה"ל. את זה הוא מפרסם היום, בזמן מלחמה, לאחר שחרור הרואי של גופות חטופים, ותוך ניהול מו"מ עם אויבינו". כידוע, גוטליב תומכת בהמשך הפעולה הצבאית בעזה
"אם הייתי מסוגלת הייתי יורקת בבוז לרצפה לעברו של מי שהעז להוציא אמירה כזו שפוגעת בחוסן ובמורל הצה"לי", המשיכה, "מישהו בצמרת צה"ל ממש משתדל לפגוע ברוח הלוחמים, והכל כדי לשרת נרטיב של סיום מלחמה בטרם ניצחון. עם צמרת צהל שעסוקה בתבוסתנות אי אפשר לנצח".
 
מאז פרסום דבריה של גוטליב נראה כי שונתה הכותרת באתר N12, אך הדברים עדיין מוזכרים בתוך הכתבה. יש לציין כי אין הודעה רשמית מדובר צה"ל על האופן בו מתו ששת החטופים שגופותיהם חולצו היום, אך ידוע כי הם בזמן שהם נחטפו הם עוד היו בחיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה
    טלי רוב העם מאחורייך 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמן
    סגור