ויראלי

טלי גוטליב תוקפת: "קונספציה הזויה, שקמה ברסלר ידעה"

חברת הכנסת תקפה את ועדת החקירה האזרחית לאירועי טבח ה-7 באוקטובר. בציוץ שהעלתה לחשבונה כתבה: "צר לי לאכזב אתכם, אין שום סיכוי להגיע לחקר האמת". לדבריה, "התקשורת עסוקה בלאתרג את צמרת צה"ל וצמרת המודיעין, עם ישראל לא בשל לשמוע את האמת"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תוקפת את ועדת החקירה האזרחית לאירועי טבח ה-7 באוקטובר, בראשה עומדת השופטת בדימוס וסגנית נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר ורדה אלשיך. בציוץ בחשבון ה-X שאותו פרסמה לפני זמן קצר (ראשון) ציינה כי לוועדה אין לטעמה סיכוי ממשי להגיע לחקר האמת. 
"ועדת החקירה האזרחית לאירועי תופת אוקטובר, צר לי לאכזב אתכם", כתבה גוטליב. "לוועדה האזרחית אין שום סיכוי להגיע לחקר האמת כיוון שאין מצב שראש השב"כ, הרמטכ"ל, ראש אמ"ן, מפקד 8200, מפקד חיל האוויר, קמ"ן דרום, ראש המוסד יתייצבו בפניכם גם אם תבקשו מאוד יפה ובנימוס". 


 

לדבריה, "התקשורת עסוקה בלאתרג את צמרת צה"ל וצמרת המודיעין שבמקרה הטוב כשלו". גוטליב הוסיפה: "לטעמי, חלק מקומם מאחורי סורג ובריח, על שלל עבירות חמורות אך לצערי עם ישראל לא בשל לשמוע את האמת".

"לי אישית אין ספק ששקמה ברסלר, ממובילות המרי האזרחי שעודד סרבנות, פגע קשות בחוסנה של החברה הישראלית ועודד את האוייב לפגוע בנו, כשהבטיחה שבספטמבר לא יהיו לא מודיעין ולא חיל אוויר - ידעה גם ידעה על מה היא מדברת", סיכמה גוטליב את דבריה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוקוריקו תרנגול (ל"ת)
    רוזלינד 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור